Hjælp til en tvivl mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg skriver eftersom jeg ikke et sammen med faren og vi begge bor i 2 forskellige byer.  Vi har et barn sammen på knap 3 år. Vi er lige hoppet på en optrapning hver 2 weekend fra fre-søn og fastlagt samvær på ferier og helligdage . Jeg vil egentligt bare høre hvordan har i fordelt ferierne sammen ?  Og hvad er det normale opdeling  

Jeg er ny til alle disse ting og vil vide hvordan og hvad i har gjort 

Håber I kan hjælpe. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. februar

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Far har hver vinterferie og jeg har hver efterårsferie. Far har så 2 uger sommerferie, men ikke sammenhængende. 

Anmeld Citér

6. februar

AnoMom

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg skriver eftersom jeg ikke et sammen med faren og vi begge bor i 2 forskellige byer.  Vi har et barn sammen på knap 3 år. Vi er lige hoppet på en optrapning hver 2 weekend fra fre-søn og fastlagt samvær på ferier og helligdage . Jeg vil egentligt bare høre hvordan har i fordelt ferierne sammen ?  Og hvad er det normale opdeling  

Jeg er ny til alle disse ting og vil vide hvordan og hvad i har gjort 

Håber I kan hjælpe. 

Vi har 7/7 ordning og ferier kører bare efter ordningen. I sommeren får vi 14 dage hver. 

Julen skifter vi hvert år og det samme med nytår. 

Hvis en af os skal noget i en af ferierne og den lige ligger i den andens. Så laver vi en aftale og får det til at passe sammen. 

Anmeld Citér

6. februar

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Far har hver vinterferie og jeg har hver efterårsferie. Far har så 2 uger sommerferie, men ikke sammenhængende. 

Men var det ikke for meget for et barn som lige er hoppet på en optrapning altså hver 2 weekend fre-søn og pludselig hoppe til 1 uge ?

Anmeld Citér

6. februar

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
Anonym skriver:

Men var det ikke for meget for et barn som lige er hoppet på en optrapning altså hver 2 weekend fre-søn og pludselig hoppe til 1 uge ?

Jo men min dreng er også stor nu. Han bliver 7 til april  

Anmeld Citér

6. februar

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jo men min dreng er også stor nu. Han bliver 7 til april  

Når okay det giver også ok mening.  

Jeg tænkte mere på det mindre børn ca 3 år

Hvad er det mest normale og hensigtsmæssig :/?

Anmeld Citér

6. februar

Anonym

Her skiftes vi til alt. Den ene har vinterferien i lige år den anden i ulige år. Dette med alle ferierne.

vi har 3 uger hver i sommerferien og den ene har forstår vælger ret i lige år den anden i ulige. Sommerferie skal meldes til den anden senest 1. Februar ellers får den anden første vælger ret. 

Denne ordning har kørt fra barnet fra 3 1/2 år. Og barnet har det fint med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+