Skrift fra vuggestue til dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
6 svar
5 synes godt om
5. februar 2018

morsom17årig

hej 

Min søn på 5 mdr, har gået i vuggestue i 1 mdr. Men nu har jeg får et tilbud om, at får ham i dagpleje isted. Men han kan første start 1 aug 2018. så er han 11 mdr gammel, men lige p.t er han syg med opkast og feber. 

men jeg tænk om jeg, kan meld ham ud nu. og så vil jeg hold han hjem, indtil dagpleje start. Men han har været meget glad for vuggestue, men jeg synes det bedste for ham med dagpleje. 

jeg har får lov af min skole, at tager ham med. indtil aug måneder, skulle jeg siger ja ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2018

san

morsom17årig skriver:

hej 

Min søn på 5 mdr, har gået i vuggestue i 1 mdr. Men nu har jeg får et tilbud om, at får ham i dagpleje isted. Men han kan første start 1 aug 2018. så er han 11 mdr gammel, men lige p.t er han syg med opkast og feber. 

men jeg tænk om jeg, kan meld ham ud nu. og så vil jeg hold han hjem, indtil dagpleje start. Men han har været meget glad for vuggestue, men jeg synes det bedste for ham med dagpleje. 

jeg har får lov af min skole, at tager ham med. indtil aug måneder, skulle jeg siger ja ?

Var han 4 mdr da han startet i vuggestue?

Anmeld Citér

5. februar 2018

morsom17årig

san skriver:

Var han 4 mdr da han startet i vuggestue?

Ja fordi min læge og sundhedsplejeske. synes at han var længe frem end andre på hans alder. men jeg føler mig ikke klar, men jeg har mange fridag sammen med ham. lige p.t fordi han er syg, hold jeg ham hjem, men også fordi jeg ikke kan lide og aflever ham. Så på hans fridag, har jeg ham med i skole. 

Anmeld Citér

5. februar 2018

Mysonsmama

morsom17årig skriver:

hej 

Jeg synes dit barn skal være sammen med dig så længe som muligt! Han har kun været i verden 5 måneder, institution er det voldsomt så tidligt synes jeg. Han har da brug for at være hos dig. Synes godt nok det er tidligt. Har aldrig hørt om en sp der anbefaler  vuggestue som 4 mdr hvis jeg skal være ærlig, men hvis det er tilfældet må du gerne tænke og mærke efter selv hvad dit barn har behov for.

Ja sorry, jeg er bare lidt målløs.

Anmeld Citér

5. februar 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
morsom17årig skriver:

Ja fordi min læge og sundhedsplejeske. synes at han var længe frem end andre på hans alder. men jeg føler mig ikke klar, men jeg har mange fridag sammen med ham. lige p.t fordi han er syg, hold jeg ham hjem, men også fordi jeg ikke kan lide og aflever ham. Så på hans fridag, har jeg ham med i skole. 

Så de mente han skulle i vuggestue fordi han er længere fremme? Men han er stadigvæk kun 5måneder og kræver mere opmærksomhed. Og så i en vuggestue, hvor der nærmest ingen pædagoger er.. forstår ikke hvordan de kunne anbefale det.

Og du har et sygt spædbarn med til undervisning?

Jeg ville droppe skolen og være hjemme med mit barn, lige meget hvad de sagde.

Anmeld Citér

5. februar 2018

morsom17årig

J-star skriver:

Så de mente han skulle i vuggestue fordi han er længere fremme? Men han er stadigvæk kun 5måneder og kræver mere opmærksomhed. Og så i en vuggestue, hvor der nærmest ingen pædagoger er.. forstår ikke hvordan de kunne anbefale det.

Og du har et sygt spædbarn med til undervisning?

Jeg ville droppe skolen og være hjemme med mit barn, lige meget hvad de sagde.

Jeg har ringet til kommunen og får ham udmeldt. Nu skal han bare være ved mig indtil August 

Anmeld Citér

5. februar 2018

san

Okay, ja det var tidligt at starte i vuggestue, 4 mdr. Men hvis de har rådet dig til det, så må der vel være en grund, for det gør de aldrig uden en grund, men det kommer heller ikke os ved.

men forstår så ikke hvorfor de ikke har rådet dig til en dagpleje for sådan en lille en, hvor det ikke er så stort igen, som det er i en vuggestue.. 

Godt at du venter til august med at starte op igen, så dit barn kan blive rask og parat til den nye store verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.