Rimelig mærkeligt spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej, jeg har lige nogle spørgsmål.

herhjemme har vi Telia på mobil og internet, kan man gå ind og se hvad de forskellige computer har været inde på? Altså kan jeg gå ind og kigge hvad min søn gør på hans computer?

Håber nogen kan hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej, jeg har lige nogle spørgsmål.

herhjemme har vi Telia på mobil og internet, kan man gå ind og se hvad de forskellige computer har været inde på? Altså kan jeg gå ind og kigge hvad min søn gør på hans computer?

Håber nogen kan hjælpe?

Nu er jeg ikke nogen haj til computer, men mener der er et program der hedder wireshark, hvor du kan se trafikken og se ip'er. Jeg har aldrig selv prøvet noget i den stil, så aner ikke om det er et overskueligt program. 

Det nemmeste ville da være at snakke med din søn, hvis du er bekymret for noget? 

Anmeld Citér

3. februar 2018

Anonym

Det kan man sikkert godt, men er det ikke at få en smule over grænsen? Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor gammel din søn er, men jeg formoder han er i starten af puberteten? Hvis der er noget, du er bekymret for så snak med ham om det i stedet for :-)

Anmeld Citér

3. februar 2018

Anonym trådstarter

Det med min søn var bare et eksempel!

men det var faktisk fordi min mand sagde at jeg brugte meget internet og så lidt efter kom han og sagde at det der brugte mit internet var min snapchat.

så tænkte jeg bare om han også kan se hvad jeg laver på min computer!??��

Anmeld Citér

3. februar 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Det med min søn var bare et eksempel!

men det var faktisk fordi min mand sagde at jeg brugte meget internet og så lidt efter kom han og sagde at det der brugte mit internet var min snapchat.

så tænkte jeg bare om han også kan se hvad jeg laver på min computer!??��

Han kan tjekke historikken i internetbtowseren hvis du ik sletter den

Anmeld Citér

3. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

På computeren kan han se under historik, hvad du har været under. 

På tlf kan man se, hvor meget de forskellige apps er blevet brugt. Men mener, det er mere i forhold til batteriet. Kan ikke helt huske det, desværre. 

Anmeld Citér

3. februar 2018

Anonym trådstarter

Okay så når jeg rydder min historik på min computer kan han ikke se det?

Anmeld Citér

3. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Okay så når jeg rydder min historik på min computer kan han ikke se det?

Nej han vil ikke kunne se, hvilke hjemmesider som du har været inde på men det lyder da træls, hvis den skulle slettes hver gang. 

Anmeld Citér

3. februar 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Nej han vil ikke kunne se, hvilke hjemmesider som du har været inde på men det lyder da træls, hvis den skulle slettes hver gang. 

Tak for hjælpen

Anmeld Citér

3. februar 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Mange hjemmesider lagrer også cookies på computeren, så man derved kan se, hvilke hjemmesider der er blevet besøgt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.