Ny privat dagpleje i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
10 svar
2 synes godt om
2. februar 2018

Mimidam

Jeg er uddannet pædagog og har startet en ny privat dagpleje.

Jeg søger børn til start i marts. Dagplejen ligger i midten af universitetsområdet i Aalborg.

Læs mere om dagplejen på min hjemmeside www.rikkesprivatepasning.blogspot.dk

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen Rikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
RikkesPrivateBørnepasning skriver:

Jeg er uddannet pædagog og har startet en ny privat dagpleje.

Jeg søger børn til start i marts. Dagplejen ligger i midten af universitetsområdet i Aalborg.

Læs mere om dagplejen på min hjemmeside www.rikkesprivatepasning.blogspot.dk

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen Rikke 

Det lyder som et rigtig skønt sted her i Aalborg, har desværre ikke barn i den alder 

Har du at sedler op i de omkring liggende supermarkeder mv? Her tænker jeg Føtex, de små købmænd i øst/vejgaard

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mimidam

Tak 

Jeg har hængt sedler op i området, men ikke lige føtex - spurgte i fakta, men måtte ikke. Ved du om de har en opslagstavle i føtex?

Anmeld Citér

2. februar 2018

A-1995

Chrissi skriver:

Det lyder som et rigtig skønt sted her i Aalborg, har desværre ikke barn i den alder 

Har du at sedler op i de omkring liggende supermarkeder mv? Her tænker jeg Føtex, de små købmænd i øst/vejgaard

Det lyder som et skønt sted. Tror dig det bliver problematisk at du først åbner 7.30 ☺️

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mimidam

A-1995 skriver:

Det lyder som et skønt sted. Tror dig det bliver problematisk at du først åbner 7.30 ☺️

Der er mulighed for at jeg kan være fleksibel på det punkt, det kommer lidt an på hvilke forældre der kontakter mig og hvilke behov de har. Det er i et område med mange studerende, så håber ikke det bliver et problem 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Chri9000

Tak 

Jeg har hængt sedler op i området, men ikke lige føtex - spurgte i fakta, men måtte ikke. Ved du om de har en opslagstavle i føtex?

Det ved jeg desværre ikke nej..

ellers er der også supermarkedet ved tornhøjskolen, saltumvej og ja ellers kunne du Skrive i en facebook gruppe eller evt Instagram under #aalborg fx

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mimidam

Chrissi skriver:

Det ved jeg desværre ikke nej..

ellers er der også supermarkedet ved tornhøjskolen, saltumvej og ja ellers kunne du Skrive i en facebook gruppe eller evt Instagram under #aalborg fx

Tak, det vil jeg prøve 

Ved du hvilke facebook grupper der kunne være relevante? Er nemlig ikke medlem af nogen af den slags. 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Chri9000

Tak, det vil jeg prøve 

Ved du hvilke facebook grupper der kunne være relevante? Er nemlig ikke medlem af nogen af den slags. 

Nej desværre ikke..

Bruger det ikke selv så meget, men prøv at søg derinde  Har du lavet en facebook side?

Kom lige i tanke om netto i vejgaard og købmanden på doravej, fakta og Lidl ved Grønlands torv, der kunne du måske også hænge sedler op 

Anmeld Citér

3. februar 2018

Mimidam

Chrissi skriver:

Nej desværre ikke..

Bruger det ikke selv så meget, men prøv at søg derinde  Har du lavet en facebook side?

Kom lige i tanke om netto i vejgaard og købmanden på doravej, fakta og Lidl ved Grønlands torv, der kunne du måske også hænge sedler op 

Du har mange gode idéer, tak  vil køre en tur på mandag 

Har en Facebook side, eller en gruppe. Det er til når jeg engang har det hele oppe at køre. Men du tænker på noget andet? 

Anmeld Citér

5. februar 2018

Chri9000

Du har mange gode idéer, tak  vil køre en tur på mandag 

Har en Facebook side, eller en gruppe. Det er til når jeg engang har det hele oppe at køre. Men du tænker på noget andet? 

Det var da så lidt 

Nej, det var det jeg tænkte på mht en Facebookside, som du også selv beskriver du har lavet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.