Ny privat dagpleje i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
10 svar
2 synes godt om
2. februar 2018

Mimidam

Jeg er uddannet pædagog og har startet en ny privat dagpleje.

Jeg søger børn til start i marts. Dagplejen ligger i midten af universitetsområdet i Aalborg.

Læs mere om dagplejen på min hjemmeside www.rikkesprivatepasning.blogspot.dk

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen Rikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
RikkesPrivateBørnepasning skriver:

Jeg er uddannet pædagog og har startet en ny privat dagpleje.

Jeg søger børn til start i marts. Dagplejen ligger i midten af universitetsområdet i Aalborg.

Læs mere om dagplejen på min hjemmeside www.rikkesprivatepasning.blogspot.dk

Ser frem til at høre fra jer!

Venlig hilsen Rikke 

Det lyder som et rigtig skønt sted her i Aalborg, har desværre ikke barn i den alder 

Har du at sedler op i de omkring liggende supermarkeder mv? Her tænker jeg Føtex, de små købmænd i øst/vejgaard

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mimidam

Tak 

Jeg har hængt sedler op i området, men ikke lige føtex - spurgte i fakta, men måtte ikke. Ved du om de har en opslagstavle i føtex?

Anmeld Citér

2. februar 2018

A-1995

Chrissi skriver:

Det lyder som et rigtig skønt sted her i Aalborg, har desværre ikke barn i den alder 

Har du at sedler op i de omkring liggende supermarkeder mv? Her tænker jeg Føtex, de små købmænd i øst/vejgaard

Det lyder som et skønt sted. Tror dig det bliver problematisk at du først åbner 7.30 ☺️

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mimidam

A-1995 skriver:

Det lyder som et skønt sted. Tror dig det bliver problematisk at du først åbner 7.30 ☺️