Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne mennesker,
Jeg har fået at vide af flere at man får ammepapirer fra ens jordemoder. Er det forskelligt fra sted til sted, eller er det mig der har misforstået noget?
Jeg har nemlig ikke fået nogen ammepapirer.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.Gravid skriver: Hej skønne mennesker, Jeg har fået at vide af flere at man får ammepapirer fra ens jordemoder. Er det forskelligt fra sted til sted, eller er det mig der har misforstået noget? Jeg har nemlig ikke fået nogen ammepapirer.
Hvad er ammepapirer??
Morogbarn skriver: Hvad er ammepapirer??
Jeg har ingen idé? Jeg har fået at vide at dem skulle jeg medbringe på hospitalet til fødslen sammen med min vandrejournal
Jeg aner heller ikke hvad det er, har aldrig hørt udtrykket før og dermed heller aldrig fået nogen sådan før. Har to børn...
Thea14 skriver: Jeg aner heller ikke hvad det er, har aldrig hørt udtrykket før og dermed heller aldrig fået nogen sådan før. Har to børn...
Jeg synes også det lød mærkeligt, for jeg har heller ikke hørt om det før de sagde jeg skulle medbringe dem. Men det kunne jo være jeg tog fejl. Jeg er førstegangsgravid, så det hele er lidt nyt for mig.
Jeg har aldrig hørt om ammepapirer
Jeg har aldrig hørt om ammepapire og jeg har to børn. Sidste født i april. Er aldrig stødt på udtrykket
I begge mine graviditeter har jeg udfyldt et spørgeskema om amning. Kan det være det?
Det handlede om, hvorvidt jeg ønskede at amme, om jeg selv var blevet ammet osv.
Mette - Babyuniverset.dk skriver: I begge mine graviditeter har jeg udfyldt et spørgeskema om amning. Kan det være det? Det handlede om, hvorvidt jeg ønskede at amme, om jeg selv var blevet ammet osv.
Jeg har ingen idé, jeg har som sagt heller ikke hørt om det før. Men det kan da godt være det er sådanne papirer du snakker om?
Jeg har lige fundet papirerne. Det hedder en Ammejournal.
Jeg har fået den i min Eboks sammen med indkaldelse til første besøg hos jordemoder.
Jeg bor i Region Syddanmark, og det er regionen, der er afsender.
Håber det hjælper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128