Søger powder puff han (til parring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
6 svar
3 synes godt om
1. februar 2018

Tystys14

Vores lille chinese crested tæve er kommet i løbetid og derfor søger vi med lys og lugter, efter en lille powpowdpuff han til at parre med vores tæve.

Han må ikke være bærer af genet PLL da vores tæve er bærer af dette.  

Farven på hanhunden er ikke vigtig da vores tæve er mørk.  (hun er selv lille for racen så han må helst ikke være for stor/høj).

Hun er højløbsk om 8-9 dage. Så håber vi kan finde en sød lille ven til vores dejlige lille Amy. 

Vi bor på falster men er villige til at kører ret langt for at det kan lykkes. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2018

Tystys14

1. februar 2018

AnoMom

Tystys14 skriver:

Vores lille chinese crested tæve er kommet i løbetid og derfor søger vi med lys og lugter, efter en lille powpowdpuff han til at parre med vores tæve.

Han må ikke være bærer af genet PLL da vores tæve er bærer af dette.  

Farven på hanhunden er ikke vigtig da vores tæve er mørk.  (hun er selv lille for racen så han må helst ikke være for stor/høj).

Hun er højløbsk om 8-9 dage. Så håber vi kan finde en sød lille ven til vores dejlige lille Amy. 

Vi bor på falster men er villige til at kører ret langt for at det kan lykkes. 

Har du prøvet på facebook ? Tænker der må være en gruppe til lige præcis den race

Anmeld Citér

1. februar 2018

Tystys14

AnoMom skriver:

Har du prøvet på facebook ? Tænker der må være en gruppe til lige præcis den race

Jep har jeg, men er desværre ikke blevet accepteret endnu. Så går og venter tålmodigt. Men tænkte jeg også ville forsøge her.  Kunne jo være der sad en familie med en lille han vi kunne bruge. (Mod betaling selvfølgelig). 

Anmeld Citér

1. februar 2018

AnoMom

Tystys14 skriver:

Jep har jeg, men er desværre ikke blevet accepteret endnu. Så går og venter tålmodigt. Men tænkte jeg også ville forsøge her.  Kunne jo være der sad en familie med en lille han vi kunne bruge. (Mod betaling selvfølgelig). 

Selvfølgelig. Kan jeg da også godt forstå  

håber du finder en lækker lille en til prinsessen

Anmeld Citér

1. februar 2018

Camellia

Har du prøver på hundegalleri? 

Anmeld Citér

1. februar 2018

Tystys14

Camellia skriver:

Har du prøver på hundegalleri? 

Jeg har en profil men er ikke helt bekendt med at få det til at virke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.