Finde babysitter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2018

Anonym trådstarter

Min mand og jeg vil gerne i parterapi, men helst uden at være nødt til at tage baby (7 måneder) med.

Men hvor finder man børnepasning henne? 

Vi har ikke venner og familie, som kan hjælpe. Jeg har kontaktet Homestart, som pt har ventetid i vores kommune.

Vi er selvfølgelig med på at betale for pasning Jeg ved bare slet ikke, hvor jeg skal starte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2018

Celine89

Vi har fundet i den lokale køb/salg gruppe på facebook.

Anmeld Citér

31. januar 2018

Ciss

Har du en mødre gruppe, du mødes med? Du kan spørge dem, om de ved om en, som kan passe, mens I er afsted. 

En i min gruppe havde en mand, som havde en teenagedatter. Hun havde flere småsøsken og var vant til at passe små, så jeg ved, at hun hjalp flere. En skulle selv på lægetime, en anden skulle til eksamen osv.

Ellers kan du spørge naboer osv om anbefalinger. 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Thea14

Jeg ser tit efterlysninger af barnepiger slået op i lokale Facebook grupper, ligesom jeg ser flere unge piger der tilbyder sig selv som barnepige. Kunne det være en mulighed? Eller måske som allerede nævnt, en nabo? En fra mødregruppen, en kollega? Et eller andet netværk må I vel have i form af venner mm. 

Anmeld Citér

31. januar 2018

esioul

Anonym skriver:

Min mand og jeg vil gerne i parterapi, men helst uden at være nødt til at tage baby (7 måneder) med.

Men hvor finder man børnepasning henne? 

Vi har ikke venner og familie, som kan hjælpe. Jeg har kontaktet Homestart, som pt har ventetid i vores kommune.

Vi er selvfølgelig med på at betale for pasning Jeg ved bare slet ikke, hvor jeg skal starte.

Hvor bor i henne? Er det i Aalborg omegn, vil jeg gerne hjælpe 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor bor i henne? Er det i Aalborg omegn, vil jeg gerne hjælpe 

Hvor er du bare sød  Men bor desværre på Sjælland.

Anmeld Citér

31. januar 2018

Camellia

Hvor henne på Sjælland? :-)

Anmeld Citér

31. januar 2018

Anonym

Årh hvis i boede oppe i Nordjylland var jeg så klar!❤️

Men gå på facebook og søg på barnepiger på Sjælland f.eks. Så er der nok tons vis af grupper.

Anmeld Citér

31. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hvor er du bare sød  Men bor desværre på Sjælland.

Hvor på Sjælland? Jeg er hjemmegående og hver anden uge er min søn hos sin far. Så hvis det ikke er for langt væk så vil jeg gerne hjælpe jer  

Anmeld Citér

31. januar 2018

nilletøz

Hvor på Sjælland er det henne??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.