Hvad laver og gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle

Hvsd laver i med jeres små babyer på omkring 7-8-9 mdr? Jeg mangler ideer til havd jeg skal lave med min søn udover leg.

Og hvad kan jeres babyer på den alder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg gik til baby tumlastik og i legestue. Udover det var vi i mødregruppe, så 3 gange om uge, var vi ude af huset og opleve verden Vh Stine 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Mamalou

Hvad med baby svømning? Min datter elsker det

Ellers tænker jeg gåture med barnevognen/klapvognen. Vi bor i en større by og jeg synes altid der var et eller andet spændende at se på, da min søn på 6 år var yngre. Det kunne være en skraldebil, musikere i gågaden eller vejarbejde. Vi fodrede ofte ænder og havde også årskort til zoo, men det  kræver at der er sådan en i nærheden  

Anmeld Citér

31. januar 2018

Thea14

Min datter elskede at være med til at vaske tøj da hun var i den alder. Vaskemaskinerne i vaskekælderen var simpelthen det bedste  

Og ellers gik vi ture hvor hun sad i barnevognen og fulgte med i det hele, eller vi kørte til mine forældre der har en gård, og hun var med rundt der. At køre tur i trillebøren med morfar var et kæmpe hit.

En vikle eller bæresele kan give lidt mere frie hænder hvis man føler behov for det.

Anmeld Citér

31. januar 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi gik virkelig mange ture. Vi har lidt forskellige legepladser i nærheden hvor vi har været kommet rigtig meget. Min søn er dog ret sensitiv, så han har ikke haft behov at der skulle ske en helt masse ting hele tiden. Derfor har det mest bare været ham og mig der tullede rundt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.