Blodprøve efter IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg har testet positivt de sidste 2 dage på urinsticks herhjemme, fik taget blodprøve i går og har nu fået svaret at hcg er 38 E/liter, hvilket de skriver er under normalområdet. Jeg er knust og var så sikker på at alt var i fineste orden og at det endelig var lykkedes 
Hvad er normalområdet for blodprøven? Og er der andre der har prøvet noget lignende hvor de gennemførte en sund graviditet?

Jeg skal have taget ny blodprøve i morgen..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2018

Anonym

På de fleste klinikker,skal den helst hedde 100 i 4+0.

Når det så er sagt,kan alt godt være i den fineste orden,så længe taller fordobler sig hver 2.dag.

Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

Man siger 67. Vi prøvede IVF mange gange og fik tal 36 og 15 som ikke er gravid. det hedder desværre spontant abort. men bliv ved. Nu er hun gravid og fik tal over 2000 da hun blev testet efter 7 gange. du skal ikke opgive

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

På de fleste klinikker,skal den helst hedde 100 i 4+0.

Når det så er sagt,kan alt godt være i den fineste orden,så længe taller fordobler sig hver 2.dag.

Jeg krydser for dig 

Tak for din kommentar, ja der er jo langt fra 38 til 100 :-( Tusinde tak for dine krydsede fingre, dem har jeg sørme brug for 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man siger 67. Vi prøvede IVF mange gange og fik tal 36 og 15 som ikke er gravid. det hedder desværre spontant abort. men bliv ved. Nu er hun gravid og fik tal over 2000 da hun blev testet efter 7 gange. du skal ikke opgive

Jeg har også lidt mistet troen allerede, tror simpelthen ikke det er bæredygtigt når det er så lavt 

har helt lyst til at give op hvis det ikke lykkedes denne gang har en del symptomer og positive hjemmetests , det er simpelthen for hårdt hvis det ikke er nu alligevel så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.