Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg har lige købt en bæresele, vil i anbefale at jeg også køber sådan en fleece "tæppe" til at tage udover?

Jeg havde egentlig bestemt mig for at købe en, men nu kom jeg i tvivl om det bare er overflødigt?? Og derfor tillod jeg mig lige at spørge alle jeres kloge kvinder herinde.

Knus herfra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2018

Thea14

Nu bruger jeg godt nok vikle og ikke bæresele, men tænker at lige på dette punkt kan jeg nok svare alligevel

Jeg har indtil nu ikke haft noget cover til viklen. Det betyder at jeg ikke rigtigt får den brugt som tiltængt, da det er for koldt uden for tiden. Så istedet bakser jeg med barnevognen hver gang jeg skal nogen steder. Og det var jo ikke formålet.

Jeg har valgt at bestille et cover nu, da det er billigere end en bærejakke. Forhåbentlig hjælper det på at jeg kan bruge viklen til at hente den store i børnehave mm. Og stadig holde lillebror varm.

Hvis du kun har planer om at bruge bæreselen indendørs, vil et fleece cover være spild af penge. Medmindre du har er barn der altid fryser. Men skal du udenfor, er du nødt til at have et eller andet der kan holde baby varm, så medmindre du har en jakke der kan nå rundt, er er fleececover en udemærket løsning.

Anmeld Citér

30. januar 2018

HvidSne

Jeg elsker mit fleececovee til min bæresele. Så behøver hun ikke være i klædt et ton tøj og sidder på den måde også tættere på mig. Desuden er det super smart med hætten, hvis baby gerne vil sove, når det er lyst.

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, hvor gamle er jeres babyer? 

Jeg får nemlig brug for en bæresele fra min baby er 8 mdr, og den jeg har købt er op til 90 cm, så kan han godt være i den ikke?

Anmeld Citér

30. januar 2018

HvidSne

Anonym skriver:

Tak for jeres svar, hvor gamle er jeres babyer? 

Jeg får nemlig brug for en bæresele fra min baby er 8 mdr, og den jeg har købt er op til 90 cm, så kan han godt være i den ikke?

Det burde han da sagtens, ved mindre han er meget, meget lang. Min pige er 7 måneder, men lang for sin alder, og det går fint med både bæresele og cover.

Hvad er det for en bæresele? 

Anmeld Citér

30. januar 2018

migxher

Jeg har været mere glad for en bærejakke den jeg har kan bruges både på mave og ryg og kan bruges uden baby også.

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

Jeg også

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Det er en ældre model, men finder lige billede 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Det er denne her, som i kan se er det en ældre sag. Men har ikke givet så meget for den, og derfor føler jeg også den er okay til hvad jeg skal bruge den til, jeg ved godt det nok ikke er den bedste på markedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.