Ørevoks prop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2018

AnoMom

Hjælp søges. 

Har haft en prop i øret siden november måned. Den kommer og går hver dag. Men Idag er det virkelig slemt. Kan intet hører på højre øre og det føles som om der sidder en klat ørevoks og trykker/blokerer i øregangen. 

Har forsøgt med remo-wax og har forsøgt at skylle. Men lige lidt hjælper det. 

Nogen ser har gode råd til hvordan jeg får det væk? Lægen har ikke tid før om 2 mdr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

henvisning til ørelæge med ordene manglende hørelse på øret...

det kan faktisk godt gøre varig skade hvis det er noget der sidder og generer for længe...

jeg har ind imellem at jeg får ørevoks der sætter sig fast helt ved trommehinden i hårene... eneste løsning er er ørelæge der hiver det ud.. damn det gør nuller men hold nu op hvor kan man pludselig høre alt igen bagefter...

der er ikke noget mere frustrerende end når hørelsen driller på den måde...

varmt bad, vaskeklud op mod øret i 20 sekunder skulle også kunne hjælpe.. sagde Sp til os med sønnen da der var tvivl om ørene drillede..

Anmeld Citér

29. januar 2018

AnoMom

Wampires skriver:

henvisning til ørelæge med ordene manglende hørelse på øret...

det kan faktisk godt gøre varig skade hvis det er noget der sidder og generer for længe...

jeg har ind imellem at jeg får ørevoks der sætter sig fast helt ved trommehinden i hårene... eneste løsning er er ørelæge der hiver det ud.. damn det gør nuller men hold nu op hvor kan man pludselig høre alt igen bagefter...

der er ikke noget mere frustrerende end når hørelsen driller på den måde...

varmt bad, vaskeklud op mod øret i 20 sekunder skulle også kunne hjælpe.. sagde Sp til os med sønnen da der var tvivl om ørene drillede..

Okay. Jeg må ringe til ørelægen i morgen og få en akut tid. Vil da ikk risikerer at få varig skade på øret :/ 

prøver med vaskeklud og varmt bad om det hjælper. Synes bare jeg har prøvet alt efterhånden 

Anmeld Citér

29. januar 2018

migxher

Stop med at pille, det gør det værre du skal op til lægen og få det skyllet ud. Indtil da kan du prøve at dryppe et par dråber madolie i øret, det kan hjælpe med at løsne det hvis Det skyldes ørevoks. Det fik min kæreste besked på at gøre da han havde en kæmpe prop ørevoks o øret for et par uger siden, han dryppet hver dag i en uge og fik det så skyllet ud uden problemer. Nu drypper han bare en gang i ugen forebyggende og skyller godt når han er i bad. 

Anmeld Citér

29. januar 2018

AnoMom

migxher skriver:

Stop med at pille, det gør det værre du skal op til lægen og få det skyllet ud. Indtil da kan du prøve at dryppe et par dråber madolie i øret, det kan hjælpe med at løsne det hvis Det skyldes ørevoks. Det fik min kæreste besked på at gøre da han havde en kæmpe prop ørevoks o øret for et par uger siden, han dryppet hver dag i en uge og fik det så skyllet ud uden problemer. Nu drypper han bare en gang i ugen forebyggende og skyller godt når han er i bad. 

Jeg brugte lige remo-wax igen og lig det sidde i noget tid også skyllede jeg godt igennem i 10 min med sådan en gummi pumpe dims og plop sagde det og ud kom klumpen. Ad men rart. Nu kan jeg høre igen og der er intet der trykker

Anmeld Citér

30. januar 2018

migxher

AnoMom skriver:

Jeg brugte lige remo-wax igen og lig det sidde i noget tid også skyllede jeg godt igennem i 10 min med sådan en gummi pumpe dims og plop sagde det og ud kom klumpen. Ad men rart. Nu kan jeg høre igen og der er intet der trykker

Det var da godt

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

Lægen kan bedre vaske den ud

Anmeld Citér

30. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Lægen kan bedre vaske den ud

Jeg klarede den fint selv. Lægen havde ikke tid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.