9-cellet på 3.dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg fik i fredags taget æg ud, og lørdag fik jeg en træls besked om, at 4 ud af 6 æg var modne, men ingen var lige umiddelbart befrugtet. De ville dog ikke afskrive de to der var blevet ICSI-behandlet, da de kunne nå det endnu. Søndag havde det ene æg delt sig, det andet havde ikke. I dag (som må være 3. dagen?) har ægget delt sig til et 9-cellet æg 

Mit spørgsmål er så, om det er godt? Jeg fik sidst sat det eneste modne og befrugtede æg ud af 7 op på 2. dagen (4-cellet), så jeg ved ikke hvordan de skal se ud på 3. dagen udover de helst skal fordoble sig. 

Jeg skal have sat det tilbage på onsdag, hvor det forhåbenligt har overlevet og er blevet til en blastocyt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2018

Anonym

Krydser finger for dig 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

9 cel på 3 dag er flot

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

Mange tak  

Fedt, så håber jeg det har overlevet til i morgen!!! 

Anmeld Citér

30. januar 2018

FruSteffensen

Jeg fik sat 2 æg op på dag 3, et på 8 celler og et på 7. Det ene satte sig fast og jeg har nu en søn på 2,5 mdr.

9 celler og ikke for meget fragmentation er et fint resultat. Jeg håber det udvikler sig videre, så det kan fryses ned

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Jeg fik sat 2 æg op på dag 3, et på 8 celler og et på 7. Det ene satte sig fast og jeg har nu en søn på 2,5 mdr.

9 celler og ikke for meget fragmentation er et fint resultat. Jeg håber det udvikler sig videre, så det kan fryses ned

Dejligt at høre!  

Hun snakkede slet ikke om fragmentering, så går ud fra det er et godt tegn 

Mange tak, er spændt på i morgen kl 9! 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Det skal forresten ikke fryses ned, det var det eneste æg som havde klaret befrugtningen. Så det skal lægges tilbage i morgen, hvis det har overlevet 

Anmeld Citér

30. januar 2018

FruSteffensen

Anonym skriver:

Det skal forresten ikke fryses ned, det var det eneste æg som havde klaret befrugtningen. Så det skal lægges tilbage i morgen, hvis det har overlevet 

Ah, så er det jo endnu vigtigere at det går godt. Jeg krydser fingre for dig. Skriv gerne lige en update når det er overstået

Anmeld Citér

31. januar 2018

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Ah, så er det jo endnu vigtigere at det går godt. Jeg krydser fingre for dig. Skriv gerne lige en update når det er overstået

Ægget var gået i stå, så ingen oplægning denne gang..  Så vi skal på den igen igen.. 

Anmeld Citér

31. januar 2018

esioul

Anonym skriver:

Ægget var gået i stå, så ingen oplægning denne gang..  Så vi skal på den igen igen.. 

øv det er sådan en hård besked at få 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.