Fertilitetsudredning som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. januar 2018

Anonym trådstarter

Er det overhovedet muligt at få en fertilitetsudredning som svær overvægtig, eller vil lægen bare sende en hjem med besked på at tabe sig og så komme igen? Jeg har fået henvisning af min egen læge og skal ringe og bestille tid til udredningen, men jeg vil gerne lige forberede mig lidt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2018

esioul

Anonym skriver:

Er det overhovedet muligt at få en fertilitetsudredning som svær overvægtig, eller vil lægen bare sende en hjem med besked på at tabe sig og så komme igen? Jeg har fået henvisning af min egen læge og skal ringe og bestille tid til udredningen, men jeg vil gerne lige forberede mig lidt. 

Du kan godt blive udredt ja, men behandlingen states ikke før BMI er på 30. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du kan godt blive udredt ja, men behandlingen states ikke før BMI er på 30. 

Mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Mange tak for dit svar 

I det private er de ikke så strikse som i det offentlige

Anmeld Citér

28. januar 2018

BabyMama2016

Dette vidste jeg ikke :/ har BMI på 32 og er i fertilitet forløb.....

men jeg skal tabe mig, for mit egen skyld og baby

Anmeld Citér

28. januar 2018

2017morigen

Det kommer vist også an på hvor gamle man er og hvor meget hjælp der skal til i forhold til vægt grænser men jeg at have læst. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

I det private er de ikke så strikse som i det offentlige

Det er ved privat jeg skal til, men betalt af det offentlige  
Ved godt, at jeg skal tabe mig før evt. behandling starter, men var nervøs for ikke at kunne blive udredt med overvægt. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det kommer an på din BMI.

En af mine bekendte havde en BMI over 40 og måtte tabe sig inden.

Anmeld Citér

29. januar 2018

FrøMor

Anonym skriver:

Jeg har oplevet at nogen private klinikker er strikse og ville have mig under et bmi på 27 før de ville gå i gang.

Jeg startede behandling på en anden klinik senere hen og der havde jeg et bmi på 32. De sagde at bare det var under 35 var de okay med det.

Jeg blev senere hen henvist til ivf i det offentlige og der ville de have mig under et bmi på 30 - Jeg nåede dog at blive gravid på den sidste IUI behandling og venter nu vores første barn 

Held og lykke til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.