En anderles måde at klæde den lille på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
5 synes godt om
28. januar 2018

Susannelundgaard

1. Hej med jer.

Jeg faldt over dette til min datter som næsten lige har fået sit første barn. 

Jeg synes tankerne og ideen her virker rigtig god, jeg overvejer at give min datter det fast hver måned, men hvad tænker I? Ville I have en sådan pakke hver måned?

Jeg ser frem til at høre jer.

Venlig hilsen

Susanne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2018

Nybruger2021

Ej hvor er det en fantastisk ide, jeg ville elske at få sådan en goodiebox hver måned. Hvor er du sød

Knus

Anmeld Citér

28. januar 2018

Soonmom

Altså snakker vi det der med at leje tøj som skal leveres tilbage? - eller hvad er det vi snakker

- hvis det er det, ville jeg ikke bryde mig om det, jeg kan godt lide at tøjet er vores og jeg kan godt lide tanken om at det skal frem igen til det næste barn  

Anmeld Citér

28. januar 2018

HvidSne

Jeg har intet i mod at købe brugt (næsten alt min datters tøj er købt brugt), men jeg ville ikke være begejstret for at skulle aflevere det tilbage. Der ville være flere faktorer i det: jeg vil gerne beholde tøjet til en eventuel baby nummer 2, jeg ville være stresset over, om tøjet blev plettet, og jeg ville godt kunne blive stresset over en eventuel deadline for at sende tøjet tilbage. 

Ellers rigtigt sødt tænkt, og til en person med et andet temperament vil det være en god gave.

Anmeld Citér

28. januar 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Ren reklame for et firma

Anmeld Citér

28. januar 2018

Nybruger2021

Årh jeg har vidst ikke læst det igennem! Jeg troede det var en goodiebag som man fik til sendt hver måned, ikke noget man skal aflevere tilbage igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.