Babysitting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. januar 2018

Anonym trådstarter

Hvor tidligt er jeres børn blevet passet af barmepige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med barnepige, men du så en der blir betalt eller feks en bedsteforældre/moster/faster? Vh Stine 

Anmeld Citér

27. januar 2018

1518

Altså passet af en decideret barnepige (ikke et familiemedlem)? Da hun var omkring 13 måneder gammel. Inden da havde barnepigen været hjemme hos os et par gange og lege lidt med hende, så de ikke var helt fremmede for hinanden.

Anmeld Citér

27. januar 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Med barnepige, men du så en der blir betalt eller feks en bedsteforældre/moster/faster? Vh Stine 

Ja jeg mener en barnepige, jeg har en større søn som har blevet passet og nu lillesøster på 6 mdr, barnepigen er så god ved begge børn og vi overvejer at tage ud og spise et par timer og barnepige er hjemme med ungerne. Men kan ikke finde ud af om jeg føler lidt dårlig samvittighed overfor min lille baby..

Vi har snakket med barnepigen og hun er klar når vi er, og har helt styr på det her baby shit

Anmeld Citér

27. januar 2018

Mysonsmama

Anonym skriver:

Ja jeg mener en barnepige, jeg har en større søn som har blevet passet og nu lillesøster på 6 mdr, barnepigen er så god ved begge børn og vi overvejer at tage ud og spise et par timer og barnepige er hjemme med ungerne. Men kan ikke finde ud af om jeg føler lidt dårlig samvittighed overfor min lille baby..

Vi har snakket med barnepigen og hun er klar når vi er, og har helt styr på det her baby shit

Det ville jeg personligt aldrig gøre, når det ikke var et tæt familie medlem jeg stolede 1000% på og mit barn var trygt ved. Selvom baby har mødt barnepigen flere gange er det ikke ens betydende med baby ønsker at være uden dig, med hende.

Anmeld Citér

27. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det ville jeg ik ha noget problem med! 

I kender og stoler på hende, og så læge at i ik er længe væk, end at hun ka ringe til jer og i ka komme forholdsvis hurtigt hjem, ser jeg det slet ik som et problem! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.