Hjælp ville gerne på date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2018

Anonym trådstarter

Har brug for lidt råd. Jeg skriver med en fyr på næsten 30. Startet med vi at matchet på tinder og begyndte at skrive på Snapchat, vi har skrevet sammen i en uge nu og har da også flirtet lidt. Er ret ny på Snapchat og tinder ved ikke om det er normalt at man sender billeder hver gang man skriver. men altså han sender et billede med tekst hver gang han skriver, så jeg ser jo alt han fortager sig. Jeg synes han virker rigtig sød og er lidt forelsket i hans søde smil og han virket til at være interesseret og seriøs, da han også skriver at han søger noget seriøst og spurgte mig om jeg skulle have børn osv. I startet skrev han næsten hver time, men siden i torsdags har han næsten ikke skrevet og i dag gåŕ der flere timer før han svare tilbage. Det var meningen vi skulle mødes hjemme hos ham i dag, men han var stadig syg og har været det siden onsdag, han havde håbet på at blive rask til i dag, men i går skrev vi lidt sammen og aftalte at droppe det i dag da han stadig havde det skidt. Han skriver samtidig at han rigtig gerne ville mødes og jeg har så spurgt om han kunne i morgen, men han skulle lige finde ud af om hans kammerat stadig kom i morgen. Jeg spurgte ham omkring kl. 16 om han havde fundet ud af noget, hvor han svare ikke endnu. Og jeg skriver bare okay og har så ikke hørt fra ham siden. Ved ikke om jeg skal skrive til ham om han ikke bare synes at vi skal droppe helt at mødes bare for at finde ud af om jeg bare spilder min tid. For jeg undre mig lidt over at man kan træne selvom man er syg, han var nemlig oppe og træne efter arbejde torsdag og var vist nok også sammen med en kammerat i går.  Men tænker også lidt at han måske er interesseret for hvorfor bliver han ellers ved med at skrive at han virkelig godt ville mødes. Men jeg er sgu så dårlig til det med fyr og hvad man lige skriver for ikke at virke desperat. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2018

Lomm

Profilbillede for Lomm

Sorry, tror godt nok ikke han vil noget som helst seriøst, jeg har da alligevel ALDRIG hørt om en fyr der spørger til børneplaner allerede fra dag 1, det lyder mere som et uintelligent forsøg på netop at få dig til at tro han er seriøs, måske for at du så det hurtigere ville hoppe i kanen med ham...?!

Og hvis han siger han er for syg til at mødes, men er rask nok til at træne & hænge ud med kammerat, ja så er han nok ikke en skid syg = han lyver. Og hvad i alverden vil du med sådan en spasser?

Anmeld Citér

27. januar 2018

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Sorry, tror godt nok ikke han vil noget som helst seriøst, jeg har da alligevel ALDRIG hørt om en fyr der spørger til børneplaner allerede fra dag 1, det lyder mere som et uintelligent forsøg på netop at få dig til at tro han er seriøs, måske for at du så det hurtigere ville hoppe i kanen med ham...?!

Og hvis han siger han er for syg til at mødes, men er rask nok til at træne & hænge ud med kammerat, ja så er han nok ikke en skid syg = han lyver. Og hvad i alverden vil du med sådan en spasser?

Men hvis han ville i kanen med mig hvorfor siger han så at han er for syg i dag?

Anmeld Citér

27. januar 2018

Lomm

Profilbillede for Lomm
Anonym skriver:

Men hvis han ville i kanen med mig hvorfor siger han så at han er for syg i dag?

Måske lægger han planer med 3 andre piger samtidig, og en af dem virkede mere villig... Ej jeg ved det da ikke, synes bare det lugter langt væk af løgn og latin

Anmeld Citér

28. januar 2018

Vivienne

Anonym skriver:

Måske fordi han kan mærke at du er ved at falde for ham og nu trækker han stikket. 

Beklager, men en mand der vil have noget seriøst opfører sig ikke på den måde. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Undrer mig over, hvis det er fordi det skal være lidt mere seriøst, hvorfor i alverden skriver man så over Snapchat  Kan godt være det bare er fordi jeg er gammel og det er helt normalt nu selvfølgelig  

Anmeld Citér

28. januar 2018

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Mine alarmklokker ringer også lidt her.

Jeg tror, et godt trick (for ikke at virke desperat) er, at lade ham tage styringen med hvor ofte i skriver sammen.

Og så, tag en beslutning om, hvor hurtigt du vil have sex (femte date/når i er enige om i er kærester/efter to måneder/etc), så han ikke får dig presset til noget, du egentlig ikke har lyst til, når I så ses. Tænker også, det ikke gør noget at lade det skinne igennem, at du ikke har tænkt dig at have sex før I kender hinanden bedre. Hvis han så ikke er helt ærlig om, hvad han vil, så trækker han sig hurtigt.

I øvrigt så overvej at mødes et offentligt sted første gang i ses. Du kender trods alt ikke manden... 

Anmeld Citér

28. januar 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min første tanke var om han mon har en kæreste eller har andre dates end dig. 

Men synes ikke han virker speciel interesseret eller seriøs. Hvem spørger om babyplaner så tidligt - det synes jeg er sært. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Anonym

Uhh har set det 1000 gange før.

han elsker jagten. Han får et kick af at “score” en pige. 

Når så pigen viser at hun er faldet for ham og altså blevet “ fanget” af hans charme - ja så er det bare ikke så interessant mere. 

Vil vædde med at bliver du ved med st skrive vil han blive ved med at være kold overfor dig. 

Holder du op med at skrive så kommer han tilbage med al sin charme og sørger for du bliver glad for ham igen. 

Hvorfor spørger du måske?

tja for nogen er det sex der er målet og for andre er det det psykiske spil og jagten.. 

mit råd pas på dig selv. 

Anmeld Citér

28. januar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Ved ikke om det er normalt at sende billeder hver gang, har ikke selv brugt snapchat. Men han kunne godt lyde som en der er mere interesseret i sig selv, og billedet af sig selv generelt, som han fremstiller. Måske daler interessen når han føler han har fået bekræftelse og har fanget interessen hos dig eller en anden. Men jeg kan jo umuligt vide det. Jeg ville acceptere at det i hvert fald er en mulighed, og stoppe med at lægge noget i det, af håb og forventninger. Og så kommunikere mere direkte og afslappet, I kender jo slet ikke hinanden, har ikke følelser involveret endnu. Så skriv det som det er - du synes han umiddelbart virker interessant, men du føler du får nogle tvetydige signaler. Og hvis han ikke har den helt store interesse, så er det naturligvis helt okay, I er der jo begge for at kigge jer omkring, se hvad der er af mennesker og muligheder. Du er stadig frisk på at mødes hvis det er aktuelt, og giv ham så to forskellige muligheder mht dag og tid, hvor det passer dig. En mand der er interesseret skal nok finde ud af at tilrettelægge sine planer, så det kan lade sig gøre. Og ellers tænk mindre på hvad han og andre dates må evt tænke, om de har lyst eller ikke, ud fra forskellige ting og opførsel, hvor du spekulerer og undrer dig over en masse.Tag udgangspunkt i dig selv og hvad du gerne vil, vær ikke bange for at udyrykke det direkte, hvor du står og gerne vil have der skal ske herfra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.