Forhud - dreng 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
5 svar
7 synes godt om
27. januar 2018

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vores dreng på næsten 3 (d.25/2) har smidt bleen, og derved for alvor opdaget sin diller, og synes selvfølgelig den er voldsomt spændende. Jeg har flere gange set han kører forhuden tilbage bag hovedet, og en gang havde han også på en eller anden måde fået vendt vrangen ud, hvorefter det ligesom sad fast, det så virkelig helt forkert ud. Jeg måtte kalde på min mand, der så kunne få det tilbage på plads igen.

Vi undrer os begge over at det overhovedet kan lade sig gøre i den alder, og uden at vide hvorfor jeg tror det, så har jeg en ide om at det ikke er sundt for hans penis. Men tager vi fejl, er det i virkeligheden helt normalt og ufarligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2018

Lomm

28. januar 2018

Flomama

Lyder hverken farligt eller unormalt  

Anmeld Citér

28. januar 2018

Bebsen

Lomm skriver:

Vores dreng på næsten 3 (d.25/2) har smidt bleen, og derved for alvor opdaget sin diller, og synes selvfølgelig den er voldsomt spændende. Jeg har flere gange set han kører forhuden tilbage bag hovedet, og en gang havde han også på en eller anden måde fået vendt vrangen ud, hvorefter det ligesom sad fast, det så virkelig helt forkert ud. Jeg måtte kalde på min mand, der så kunne få det tilbage på plads igen.

Vi undrer os begge over at det overhovedet kan lade sig gøre i den alder, og uden at vide hvorfor jeg tror det, så har jeg en ide om at det ikke er sundt for hans penis. Men tager vi fejl, er det i virkeligheden helt normalt og ufarligt?

Vil ikke sige det er unormalt  men måske I skal have en lille snak om at være lidt mere blid ved tissetrolden

Anmeld Citér

29. januar 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er helt normalt. 

Og tissemanden har stortset ingen nerver inden de kommer i puberteten. Det er mere testiklerne der kan gøre ondt. 

Tag en snak om at man lige skal være forsigtig med den, men altså - hvis ikke han siger det gør ondt, og I ikke kan se rødme eller betændelse eller noget - så er der formentlig intet i vejen ved at han hiver i den og udforsker den. 

Anmeld Citér

30. januar 2018

Kurt_H

Lomm skriver:

Det er helt normalt. Det som er usundt er hvis han strækker huden længere end den er, fordi det kan give små revner i huden, som også er smertefulde ved vandladning.

I kunne kort og enkelt lære ham at tørre "Lille Peter" på "næsen", så bliver det ligesom legalt at røre ved sig selv af en grund.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.