Frustreret og ked af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2018

Anonym trådstarter

Efter en længere pause efter 1. forsøg ikke var en succes, fik jeg i går taget æg ud. 1. forsøg gav 12 follikler og 7 æg ud, men kun ét modent og befrugtet, som blev sat op på 2. dagen, men ingen graviditet 

Her 2. gang blev jeg sat på Bemfola 150ie i 8 dage, og havde ved sidste scanning 14 follikler. Jeg tog både Suprefact og Pregnyl som ægløsende cocktail - det resulterede desværre i, at jeg havde ægløsning i går morges inden ægudtagningen (læs: AV FOR IND I HELVEDE!). De fik dog fanget 6 æg, hvor de 4 var modne (dét var en god nyhed), men ingen var befrugtet  De ringer igen i morgen, da de 2 som er blevet ICSI-behandlet,  måske kan nå det endnu. Men mit håb er forsvundet fuldstændig! 

Hold nu kæft, hvor bliver man bare dødfrustreret og SKIDE ked af det!!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2018

FruSteffensen

Åh, det er jeg ked af at høre! Det er da super ærgerligt og frustrerende at få ægløsning for tidligt når nu det tyder på at den nye medicin netop virkede bedre. Har de nogen forklaring på hvorfor du fik ægløsning før tid? Havde de fejltimet det ægløsende eller havde du fået for lidt ægløsningshæmmende (du fik vel Orgalutran)

Anmeld Citér

27. januar 2018

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre! Det er da super ærgerligt og frustrerende at få ægløsning for tidligt når nu det tyder på at den nye medicin netop virkede bedre. Har de nogen forklaring på hvorfor du fik ægløsning før tid? Havde de fejltimet det ægløsende eller havde du fået for lidt ægløsningshæmmende (du fik vel Orgalutran)

Jeg er SÅ ærgerlig over det  Det snakkede de ikke om, kun at de havde trukket det så længe de kunne. Fik orgalutran indtil onsdag morgen, tog ægløsningssprøjterne onsdag aften, så det kunne ikke rigtig gøres anderledes. Jeg vågnede kl 5 fredag morgen med meget voldsomme smerter, så det er jo kun liiiiige inden  

Jeg tør slet slet ikke håbe, at de 2 æg, som har været under ICSI-behandling er befrugtet. Frygter virkelig det opkald i morgen 

Og tak for svaret, det var rart 

Anmeld Citér

27. januar 2018

FruSteffensen

Anonym skriver:

Jeg er SÅ ærgerlig over det  Det snakkede de ikke om, kun at de havde trukket det så længe de kunne. Fik orgalutran indtil onsdag morgen, tog ægløsningssprøjterne onsdag aften, så det kunne ikke rigtig gøres anderledes. Jeg vågnede kl 5 fredag morgen med meget voldsomme smerter, så det er jo kun liiiiige inden  

Jeg tør slet slet ikke håbe, at de 2 æg, som har været under ICSI-behandling er befrugtet. Frygter virkelig det opkald i morgen 

Og tak for svaret, det var rart 

Jeg kan virkelig sætte mig ind i din skuffelse. Jeg tror min største skuffelse i mit liv, var i forbindelse med vores IVF-forsøg, der ikke gav resultat. Det er virkelig alle end drømme der ryger en tur på gulvet og skal samles op igen, i den situation.

Jeg håber at de 2 æg er blevet befrugtet, og hvis ikke, så at lægerne har fået en vigtig indsigt i din krop ud af denne runde. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

27. januar 2018

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Jeg kan virkelig sætte mig ind i din skuffelse. Jeg tror min største skuffelse i mit liv, var i forbindelse med vores IVF-forsøg, der ikke gav resultat. Det er virkelig alle end drømme der ryger en tur på gulvet og skal samles op igen, i den situation.

Jeg håber at de 2 æg er blevet befrugtet, og hvis ikke, så at lægerne har fået en vigtig indsigt i din krop ud af denne runde. Jeg krydser fingre for dig

Lige præcis, det er SÅ hårdt  Tak 

Ja, nu har jeg jo fået taget æg ud 2 gange, og så vidt jeg husker, så har vi kun ét forsøg tilbage før vi selv skal betale - og det gør bare det hele endnu mere uoverskueligt  Jeg HÅBER så inderligt, at bare et æg har delt sig og kan blive lagt tilbage mandag, men tror chancen er meget lille.. Jeg er begyndt at tænke adoption vs. donorsæd - selvom jeg godt ved, at det slet ikke er på tale endnu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.