Er den mon positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2018

Prw

Hejsa. 

Så overtog testmonsteret 

Havde æu 15 januar, æo den 20 januar.

BP på mandag den 29 januar.

Vil det så sige jeg er 3+5 i rugeperioden? Kan nogle fortælle mig hvad en biokemisk graviditet er? Kan min test mon være udfaldet af en biokemisk? 

Som I kan se er den meeeget svag positiv

kh en fortvivlet ruger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Prw skriver:

Hejsa. 

Så overtog testmonsteret 

Havde æu 15 januar, æo den 20 januar.

BP på mandag den 29 januar.

Vil det så sige jeg er 3+5 i rugeperioden? Kan nogle fortælle mig hvad en biokemisk graviditet er? Kan min test mon være udfaldet af en biokemisk? 

Som I kan se er den meeeget svag positiv

kh en fortvivlet ruger 

Det vil være meget normalt kun at få en svag streg i 3+5.. jeg synes godt jeg kan ane en streg  

en bio er et æg der når at blive befrugtet, men går til grunde inden det sætter sig fast. Dvs kroppen kan nå at producerer en lillesmule Hcg (som testen reagerer på) men ægget er gået til, og en mens vil komme, enten til tiden eller en smule forsinket. 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Prw

Mor11 skriver:

Det vil være meget normalt kun at få en svag streg i 3+5.. jeg synes godt jeg kan ane en streg  

en bio er et æg der når at blive befrugtet, men går til grunde inden det sætter sig fast. Dvs kroppen kan nå at producerer en lillesmule Hcg (som testen reagerer på) men ægget er gået til, og en mens vil komme, enten til tiden eller en smule forsinket. 

Tusinde tak for dit svar, dejligt du gav dig tid. 3+5 er tidligt så det giver jo meget god mening at den nærmest er utydelig, men dejligt at du kan ane den ligesom jeg. Man stirrer sig sku blind!

Jeg håber den bliver mere positiv i løbet af de næste par dage så jeg kan smide den der frygt for en biokemisk ud af hovedet  

Anmeld Citér

26. januar 2018

Anonym

Når du er i fertilitetsbehandling skal du tage højde for den ægløsningssprøjte du har taget  Alt efter hvilken du har taget, går der x antal dage, hvor en graviditetstest kan vise falsk positiv. 

Ovitrelle kan give en streg i op til 14 dage efter den er taget, pregnyl er op til 10 dage ca. 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Prw

Når du er i fertilitetsbehandling skal du tage højde for den ægløsningssprøjte du har taget  Alt efter hvilken du har taget, går der x antal dage, hvor en graviditetstest kan vise falsk positiv. 

Ovitrelle kan give en streg i op til 14 dage efter den er taget, pregnyl er op til 10 dage ca. 

Tak for dit svar ���� Jeg tog ovitrelle for 14 dage siden, og har testet den ud af kroppen så derfor reagerer jeg når jeg ser denne lille bitte skygge, den har ik været der de andre gange 

Pregnyl er den der holder ægløsningen tilbage ik? Den tig jeg også sidste af for 14 dage siden. Så håber og drømmer virkelig om at den er der, vi har været igang siden august 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Anonym

Prw skriver:

Tak for dit svar ���� Jeg tog ovitrelle for 14 dage siden, og har testet den ud af kroppen så derfor reagerer jeg når jeg ser denne lille bitte skygge, den har ik været der de andre gange 

Pregnyl er den der holder ægløsningen tilbage ik? Den tig jeg også sidste af for 14 dage siden. Så håber og drømmer virkelig om at den er der, vi har været igang siden august 

Uh, så forstår jeg dig godt  Jeg håber! 

Nej, Pregnyl indeholder hcg, som bruges både som ægløsende sprøjte og derudover bruges det til at booste progesteronproduktionen  Orgalutran er det, som holder den naturlige ægløsning tilbage 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Anonym

Alle kvinder er biokemisk gravide frem til 6+0.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.