Ondt som ind i helvede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg skal til ÆU i dag, skal møde kl 8:30 og kl 9:30 skal æggene tages ud - og jeg GLÆDER mig til at få noget smertestillende!! Jeg har ondt som ind i helvede, er ved at kaste op af smerter og sådan har jeg haft det siden kl 5 i morges  Sådan var det også sidste gang, men der gik smerterne væk igen inden jeg kom op på klinikken, men denne gang holder de godt nok ved  Sidste gang havde jeg forstoppelse, men det har jeg ikke haft denne gang.. 

Andre der har det lige sådan inden ÆU?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2018

Prw

Anonym skriver:

Jeg skal til ÆU i dag, skal møde kl 8:30 og kl 9:30 skal æggene tages ud - og jeg GLÆDER mig til at få noget smertestillende!! Jeg har ondt som ind i helvede, er ved at kaste op af smerter og sådan har jeg haft det siden kl 5 i morges  Sådan var det også sidste gang, men der gik smerterne væk igen inden jeg kom op på klinikken, men denne gang holder de godt nok ved  Sidste gang havde jeg forstoppelse, men det har jeg ikke haft denne gang.. 

Andre der har det lige sådan inden ÆU?  

Hejsa.

Jeg har kun prøvet ægudtagning én gang det var her den 15 januar. 

Jeg havde det fysisk dårligt - havde kvalme og kastede op en enkelt gang, hovedpine og generelt utilpas. Men det var for mit vedkommende nok nervøsitet og en bivirkning eller to fra ovitrellen. 

Jeg håber at du har fået det bedre og at det kommer til at gå godt���� 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Anonym trådstarter

Prw skriver:

Hejsa.

Jeg har kun prøvet ægudtagning én gang det var her den 15 januar. 

Jeg havde det fysisk dårligt - havde kvalme og kastede op en enkelt gang, hovedpine og generelt utilpas. Men det var for mit vedkommende nok nervøsitet og en bivirkning eller to fra ovitrellen. 

Jeg håber at du har fået det bedre og at det kommer til at gå godt���� 

Det lyder heller ikke rart! Håber det gik godt 

Jeg havde desværre haft ægløsning i den ene æggestok, men de fik fanget 6 æg  Sidste gang fik de 7 ud, men kun 1 æg var modent.. Denne gang havde de ændret i den ægløsende cocktail i håb om, at æggene fik lidt mere tid til at blive modne  Så udover 2 pamol kl 5 og 2 igen kl 8:30, fik jeg maks dosis “morfin” under ægudtagningen og en ibuprofen efterfølgende - og så skal/må jeg tage 2 ibuprofen mere i dag  Jeg kan godt mærke mit underliv, men i forhold til i morges, er det her “ingenting” 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Prw

Anonym skriver:

Det lyder heller ikke rart! Håber det gik godt 

Jeg havde desværre haft ægløsning i den ene æggestok, men de fik fanget 6 æg  Sidste gang fik de 7 ud, men kun 1 æg var modent.. Denne gang havde de ændret i den ægløsende cocktail i håb om, at æggene fik lidt mere tid til at blive modne  Så udover 2 pamol kl 5 og 2 igen kl 8:30, fik jeg maks dosis “morfin” under ægudtagningen og en ibuprofen efterfølgende - og så skal/må jeg tage 2 ibuprofen mere i dag  Jeg kan godt mærke mit underliv, men i forhold til i morges, er det her “ingenting” 

Hvor ærgerligt at du havde haft ægløsning, håber for dig at du får nogle gode æg ud af den anden så. Altid noget at du har fået det bedre 

Tak tak, det var en hård omgang syntes jeg, havde 9 æg og 2 brugbare. Men ligenu er jeg meget tæt på BP og kan næsten ikke være i min krop fordi jeg håber så inderligt at det er lykkedes. Fik en minimal svag streg i morges, men tør ikke tro på noget endnu. 

Anmeld Citér

26. januar 2018

Anonym trådstarter

Prw skriver:

Hvor ærgerligt at du havde haft ægløsning, håber for dig at du får nogle gode æg ud af den anden så. Altid noget at du har fået det bedre 

Tak tak, det var en hård omgang syntes jeg, havde 9 æg og 2 brugbare. Men ligenu er jeg meget tæt på BP og kan næsten ikke være i min krop fordi jeg håber så inderligt at det er lykkedes. Fik en minimal svag streg i morges, men tør ikke tro på noget endnu. 

Ja, det var super ærgerligt. De fandt vidst lidt blødning i æggestokken, hvor de fangede et æg i - så der er okay chance for dét er modent da det allerede var smuttet. Jeg er noget øm i mit underliv nu, og jeg hoster efter en omgang forkølelse (AV ).. Men jeg må heldigvis snuppe en Ibuprofen mere nu 

Ja, så godt din tråd. Pas på med at teste selv, du skal være obs på at den ægløsende sprøjte kan give falsk positive test.. Men håber for dig/jer, at den ér positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.