Glæder mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

svaller

Så er jeg nået uge 35, jeg synes godt nok tiden går langsomt Jeg har alle mulige tanker i hovede, glæder mig, er bekymret, nervøs. Dette er mit første barn, og jeg kunne godt tænke mig at hører hvad i har af tanker. Men inderst inde glæder jeg mig nok bare til at holde hende i mine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Betina88

Jeg ka' godt forstå du glæder dig ..  Tiden går langsomt , når man kommer tæt på terminen ,,

Anmeld

12. oktober 2009

Ox.

Jeg ka' godt forstå du glæder dig ..  Tiden går langsomt , når man kommer tæt på terminen ,,

Det gør den nemlig, den er helt ulidelig til sidst, og specielt hvis man går over tid, som du også gjorde ..

Men synes så tilgengæld at tiden går EKSTREMT hurtig når man så har født ..

Jeg kan huske jeg gik og forestillede mig hvordan det blev når hun kom, og gik og nussede meget med hendes værelse til sidst

Jeg var også meget nervøs for fødslen, men kan sige, at nu hvor jeg har født, trods det tog 27 timer, så gør jeg det gerne igen om nogle år

Anmeld

12. oktober 2009

Betina88

SussieOx skriver:

Det gør den nemlig, den er helt ulidelig til sidst, og specielt hvis man går over tid, som du også gjorde ..

Men synes så tilgengæld at tiden går EKSTREMT hurtig når man så har født ..

Jeg kan huske jeg gik og forestillede mig hvordan det blev når hun kom, og gik og nussede meget med hendes værelse til sidst

Jeg var også meget nervøs for fødslen, men kan sige, at nu hvor jeg har født, trods det tog 27 timer, så gør jeg det gerne igen om nogle år

Jeg gik osse kun 6 dage over .. Heldigvis ..  Og man bli'r osse lidt stresset til sidst ..

Det gør den helt bestemt .. Han er nu 2 måneder gammel , Phillip ..

27 timer ?! Hold da helt op ..  Jeg havde en nem fødsel heldigvis .. Men var osse pænt udmattet .. men du var vel mer' udmattet end jeg ,.,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.