Vikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg synes vikler er helt enormt dyre? Måske er jeg bare nærig på det område!!

Nogen som eventuelt sælger dem som er lidt billigere skal bruge til et barn på omkring 1 år! Tænker 100-200kr er jeg helt urealistisk her? Haha

HJÆLP��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes vikler er helt enormt dyre? Måske er jeg bare nærig på det område!!

Nogen som eventuelt sælger dem som er lidt billigere skal bruge til et barn på omkring 1 år! Tænker 100-200kr er jeg helt urealistisk her? Haha

HJÆLP��

Hvis du skal have noget i ordenlig kvalitet, der også er behageligt at binde med så skal du lidt højere op. Jeg vil anbefale at kigge på yaro og little frog. Eller didymos. 

Sider som liams.dk og tidsel.dk har gode, budgetvenlige vikler.

Du kan også kigge på ellevill.com En norsk side der kører med 50% på alt (næsten alt i hvert fald) lige pt. - Vidst nok fordi den er ved at lukke ned, så du kan ikke få noget byttet hvis der er noget galt med viklen (og de har generelt ikke den bedste kundeservice). Men deres vikler er rigtig fine!

Men ja! 100-200 er urealistisk. 4-500 kr er et mere realistisk bud, for en budgetvikle i god kvalitet.

Anmeld Citér

24. januar 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Min kone går meget op i vikler og de priser hun nævner de eksklusive mærker koster ville få dig til at falde om, hvis du synes mere end 200 er dyrt

Ellers find nogle af de øjensynlig mange grupper på facebook. Der er vel et stort brugtmarked derude vil jeg tro.

Anmeld Citér

24. januar 2018

Thea14

200 er nok lige i underkanten af hvad du kan finde, medmindre du kan købe brugt af nogen du kender. Jeg har selv købt billigt, men er alligevel endt på 500kr for min fastvikle og har ikke set dem meget billigere end det.

Anmeld Citér

25. januar 2018

AnoMom

Tror også den pris er meget urealistisk hvis du vil have noget ordenligt  

sælger selv min mei tai kleinsmekker for 800 kr brugt. Men det er så fordi kleinsmekker ikke laves mere og der findes kun 2 af min slags i hele verden så det gør prisen er deroppe.

Anmeld Citér

25. januar 2018

2017morigen

Yaros basic (broken twill) er der ned af i pris fra ny af. De fleste har en base 6 og den str koster knapt 300kr fra ny af. Du kan farve den hvis du syntes dens naturlige farve er kedelig.

Men vikler er ikke bare en stofmeter vare af billigste kvalitet. Prøv at tjek hvad stof koster i dag og til de fleste basis str går der Ca 4,6m stof. Så er priser på omkring 500kr ikke ekstreme på nogen måde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.