Sengerand... hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Cris

Hej! Jeg har fået en fin sengerand men vores tremmeseng er sådan en med tremmer kun på sidderne. Så jeg sidder og tænker nu, hvordan får jeg lige fastgjord sengeranden i enderne?   Er der nogle, som har haft det samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Cris

Ikke nogle som kan give mig nogle tips?

Anmeld

13. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg mener ikke vores er bundet i enderne...

vi har bundet den langs siderne :0)

Anmeld

13. oktober 2009

82Miraklet

Cris skriver:

Hej! Jeg har fået en fin sengerand men vores tremmeseng er sådan en med tremmer kun på sidderne. Så jeg sidder og tænker nu, hvordan får jeg lige fastgjord sengeranden i enderne?   Er der nogle, som har haft det samme problem?

vi har også kun tremmer i siderne, men vores sengerend er bare bundet fast i siderne... der er slet ikke snore i ende stykkerne heller...

Anmeld

13. oktober 2009

mariamiss6

Cris skriver:

du kan lige føre sengeranden udenom den sidste af tremmerne, og tilbage ind i sengen, sådan har vi gjort, hvis der har manglet snore.

Anmeld

13. oktober 2009

Misjelle

Vi har også sådan en seng, men sengeranden er sådan en fast en der står fast og ikke skal bindes.

Anmeld

13. oktober 2009

Cris

Tak allesammen! Jeg har prøvet at binde den fast i den sidste tremme og fra den side til den anden, men så sidder den ikke så pænt i enderne... hmmm... Men måske skal den bare se sådan ud...

Anmeld

13. oktober 2009

siw84

jeg havde os samme problem... men vores er så høj at den kunne sidde i spænd af madrassen..

Anmeld

13. oktober 2009

vatten

Jeg kan ikke engang huske, hvordan Mathias tremmeseng så ud

Men jeg stak altid sengeranden ned i siden ved madrassen hele vejen rundt, og så har det vel ikke været nødvedigt at binde ved enderne, hvis der ingen tremmer var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.