Lenchick skriver:
Hvad gør Jeres olie bedre, end kokosolien?
Jeg bruger altid økologisk kokosolie med kokosduft fra Urtekram og den fås også i en neutral udgave. Det har jeg tænkt mig at blive ved med medmindre Jeres produkt er bedre.
Dufter den af blomster? Hvordan er konsistensen i forhold til kokosolien? Jeg spørger fordi jeg overvejer at bruge olien når jeg giver zoneterapi, men kunne tænke mig en mere cremet konsistens, end kokosolien. Er det muligt at købe mindre prøvepakninger?
Vores olie er anderledes end den kokosolie man kan få i butikkerne lige nu på et par punkter:
1. Den er lavet af modne kokosnødder, mens olierne fra asien (også urtekrams) er lavet af unge nødder. Forskellen er at en moden nød naturligt har adskilt olie og kokosmælk. Det betyder at vores olie er 100% olie. Der er helt naturligt ingen duft i og optimal til selv hyperallergikere.
2. Den er filtreret. Mange kokosolier har en tendens til at have rester af kokosfibre i og det er ikke super for en sart hud.
3. Tiare blomster har ligget i blød i olien. Blomsterne efterlader ingen duft, men gør olien silkeblød. Det er en praksis de har brugt i polynesien i 2000 år.
4. Vi er de eneste med kokosolie der er Svanemærket. Det stiller en del flere krav end at den skal være økologisk (hvilket vores olie også er).
5. Konsistensen er silkeblød og smelter direkte i hånden. Der er ikke klumper eller gryn i som man ofte finder i kokosolie til madlavning.
Vi sender meget gerne en prøve til dig som professionel.
Private kan købe olien i krukker af 175ml
Erhverv kan købe engros, mindstebestilling pakke med 6 krukker af 175ml, eller som 1kg eller 5kg til klinikbrug (fodterapeut, massage, zoneterapi, mv)
Send mig en privatbesked med navn og adresse, så sender jeg dig gerne en prøve.