flamingo knækket i autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.511 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg søgt for sjovt på google i dag om hvad man skulle værre opmærksom på hvis man gik med tænke om at køb en autostol brugt hele start med at jeg på den dba mødet et par autostol hvor flamingo var knækket personlig vil jeg aldrig selv kaste mig nu i sådan stol da det jo er noget af stolen sikkerhed min søgen vise sig også at det var en dårlig ide men så tænker jeg hvordan kan folk får sig selv til af sælg sådan en stol?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2018

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg søgt for sjovt på google i dag om hvad man skulle værre opmærksom på hvis man gik med tænke om at køb en autostol brugt hele start med at jeg på den dba mødet et par autostol hvor flamingo var knækket personlig vil jeg aldrig selv kaste mig nu i sådan stol da det jo er noget af stolen sikkerhed min søgen vise sig også at det var en dårlig ide men så tænker jeg hvordan kan folk får sig selv til af sælg sådan en stol?

Mener man kan skifte flamingoen ud, men ja hvis man sælger en autostol med defekt flamingo, så burde det fremstå i annoncen. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Lenchick

Jeg har skiftet flamingo i begge vores Römer stole (9-18 og 15-36 kg). Flamingoen knækkede begge gange da jeg var ved at tage betrækket af. 

Det kostede 150 kr pr side (flamingo i ryggen er todelt) hos Babysam. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg synes faktisk, at der er kommet en frygtelig brug-og-smid-væk-kultur omkring autostole. Man bliver jo nærmest jagtet ud af byen med fakler og høtyve, hvis man overvejer at købe brugt! 

Jeg har læst om folk (kvinder?), der ikke tør købe en intakt autostol af folk, de ikke kender, fordi den KUNNE have været i en ulykke, som KUNNE have givet den usynlige skader/skrøbeligheder, som KUNNE være altafgørende, skulle ens bil styrte ud over en klippekant eller lignende.

Faktum er, at det vigtigste sikkerhedsudstyr sidder i bilen selv. Autostolen spiller en meget mindre rolle i forhold til, hvor godt bilen er bygget. Det vigtige er, at barnet er spændt fast og ikke flyver rundt i bilen. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka skifte flamingoen i autostolen.

Jeg er kommet til at knække flamingoen, i vores gamle autostol 2-3 gange, og har bare købt nyt i babysam til omkring 80kr. ( nogle år siden).

Det er sket når jeg har taget betrækket, for at vaske det, og en gang hvor jeg sku skifte stolen, fra en bil til en anden, og jeg kom til at tage fat i flamingoen.

Så her har stolen ik været i uheld, og ingen problemer, i at skifte flamingoen!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.