Hejsa.
Jeg er ny herinde.
Min kæreste og jeg har været i fertilitetsbehandling siden august 2017. Vi er to kvinder og bruger derfor donor.
Vi er nu overgået til ivf da inseminering ikke lykkedes.
Jeg er bæreren. For en uge siden fik jeg taget æg ud, og for 2 dage siden lagt ét fint æg op.
Jeg tager crinone gel men jeg har simpelthen så mange trælse symptomer og har ingen ide om om hvad af alle de her hormontilskud der har slået mig totalt ud af kurs.
Jeg har nu en uge efter fortsat slemme lændesmerter og ondt i bækkenet generelt. Jeg er øm indvendig og får jag ved hurtige bevægelser. Dette er dog blevet meget bedre.
Har siden 2 dage efter æu haft voldsom hovedpine som nu også gør mig vildt svimmel.
Har været nød til at sygemelde mig fra job fordi jeg ikke kunne holde til at tempoet er så højt(er ssh), det gjorde så ondt i min lænd efter 1,5 time at jeg måtte gå hjem.
Jeg påtænker at kontakte lægen imorgen, men ønsker lige at høre erfaringer. Hvad er jeres erfaringer med bivirkninger, symptomer, varighed, sygemelding osv. ifht denne behandling?
Det skal siges at jeg vist ikke har været overstimuleret for jeg havde kún 9 æg ved æu. 1 lagt i fryseren og en ruger forhåbentligt nu.
Takker på forhånd for jeres erfaringer
Anmeld
Citér