Det trækker tænder ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2018

Anonym trådstarter

For pokker, hvor er den “strid” denne gang. Vi er i gang med vores 2. forsøg IVF. 

Jeg tager Bemfola 150ie hver aften, og den er også fin nok. Orgalutran om morgenen er som at blive stukket af en bi (forsvinder heldigvis hurtigt ), derudover tager jeg 1 Hjertemagnyl hver aften og (de sidste 6 dage og slut nu) 2 Clindamycin/placebo tabletter om dagen, da jeg er med i et studie. 

I morgen skal jeg scannes igen, og får formentlig tidspunkt til ÆU, så der skal jeg nok have Orgalutran fra morgenen og Ovitrelle om aftenen, og så går jeg over til at skulle tage nogle vaginaltabletter og stadig 1 Hjertemagnyl... 

Jeg synes ikke jeg laver andet end at æde piller eller stikke i mig selv  Andre der også har det sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2018

Malene76

Anonym skriver:

For pokker, hvor er den “strid” denne gang. Vi er i gang med vores 2. forsøg IVF. 

Jeg tager Bemfola 150ie hver aften, og den er også fin nok. Orgalutran om morgenen er som at blive stukket af en bi (forsvinder heldigvis hurtigt ), derudover tager jeg 1 Hjertemagnyl hver aften og (de sidste 6 dage og slut nu) 2 Clindamycin/placebo tabletter om dagen, da jeg er med i et studie. 

I morgen skal jeg scannes igen, og får formentlig tidspunkt til ÆU, så der skal jeg nok have Orgalutran fra morgenen og Ovitrelle om aftenen, og så går jeg over til at skulle tage nogle vaginaltabletter og stadig 1 Hjertemagnyl... 

Jeg synes ikke jeg laver andet end at æde piller eller stikke i mig selv  Andre der også har det sådan? 

Barnløshedsbehandling er ufatteligt hårdt. Bedste ønsker herfra.

Skal fejre vores resultat efter sådan behandling i morgen. Han bliver 6 år. ❤️ 

Husker godt hvor benhårdt det var. 

Mvh. Malene 

Anmeld Citér

21. januar 2018

grinny

Kender følelsen 

Da vi var i gang med IVF skulle jeg også stikke mig med blodfortyndende og det ene måtte ikke tages sammen med det andet, og det blodfortyndende skal være tidligt om morgen. Og de dage (hver 4. uge både i behandling og graviditeten) skulle jeg tage den 2 timer før blodprøven, men der måtte ikke gå 4 timer for så kunne de ikke tjekke mit blod 

Min graviditet var mest af alt planlægning fordi jeg skulle både til tjek på Riget, Næstved og Nykøbing sygehus + indsprøjtninger og blodprøver så faktisk bare arbejde 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Barnløshedsbehandling er ufatteligt hårdt. Bedste ønsker herfra.

Skal fejre vores resultat efter sådan behandling i morgen. Han bliver 6 år. ❤️ 

Husker godt hvor benhårdt det var. 

Mvh. Malene 

Tillykke med ham 

Mange tak! Skal have taget æg ud på fredag, så fortsætter lige med Bemfola i aften og i morgen også, orgalutran i morgen tidlig og onsdag morgen og så skal jeg både have pregnyl og suprefact onsdag aften  Jeg er mildest talt træt af at stikke mig selv  Og så er jeg dødnervøs for om æggene nu er modne, når de bliver taget ud - sidst var der 1 ud af 7 æg, som var modent 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Kender følelsen 

Da vi var i gang med IVF skulle jeg også stikke mig med blodfortyndende og det ene måtte ikke tages sammen med det andet, og det blodfortyndende skal være tidligt om morgen. Og de dage (hver 4. uge både i behandling og graviditeten) skulle jeg tage den 2 timer før blodprøven, men der måtte ikke gå 4 timer for så kunne de ikke tjekke mit blod 

Min graviditet var mest af alt planlægning fordi jeg skulle både til tjek på Riget, Næstved og Nykøbing sygehus + indsprøjtninger og blodprøver så faktisk bare arbejde 

Jeg slipper heldigvis for at stikke mig med det blodfortyndende, men jeg skal vidst skifte til en anden slags, når jeg bliver gravid - så ved jeg ikke om jeg er lige så heldig der  

Det lyder altså dødhårdt! 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Malene76

Anonym skriver:

Tillykke med ham 

Mange tak! Skal have taget æg ud på fredag, så fortsætter lige med Bemfola i aften og i morgen også, orgalutran i morgen tidlig og onsdag morgen og så skal jeg både have pregnyl og suprefact onsdag aften  Jeg er mildest talt træt af at stikke mig selv  Og så er jeg dødnervøs for om æggene nu er modne, når de bliver taget ud - sidst var der 1 ud af 7 æg, som var modent 

Tak. 

bedste ønsker herfra. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Tak. 

bedste ønsker herfra. 

Kh. Malene 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.