Er jeg ved at abotere nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg står i den lykke situation og er gravid med 3. Barn. Jeg er i dag 6+0, men har i den sidste uge haft lidt brunt udflåd. Det er meget lidt og slet ikke noget der falder i toilettet, men det er på papiret hver anden gang jeg har tisset, der udover har jeg også murren i underlivet, det føles som menstruationssmerter. Jeg skal til scanning på onsdag, men inden kan man jo nå at være meget nervøs. Er det andre der har oplevet lignende? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. januar

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg står i den lykke situation og er gravid med 3. Barn. Jeg er i dag 6+0, men har i den sidste uge haft lidt brunt udflåd. Det er meget lidt og slet ikke noget der falder i toilettet, men det er på papiret hver anden gang jeg har tisset, der udover har jeg også murren i underlivet, det føles som menstruationssmerter. Jeg skal til scanning på onsdag, men inden kan man jo nå at være meget nervøs. Er det andre der har oplevet lignende? 

Jeg blødte frisk blod både i 6 og 8 uge. Jeg aborterede ikke

Anmeld Citér

20. januar

pb2017

Profilbillede for pb2017

Jeg tror bare det er dine slimhinder, som er en smule sarte - deraf det brune udflåd  Jeg har ikke selv været gravid, men det siges at det er helt normalt med let “mensmurren”, det er bare din livmoder, som udvider sig. Så længe det ikke er stærke smerter og frisk blod, så skal du ikke bekymre dig (lettere sagt end gjort ). 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

20. januar

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Hej alle

Jeh blødte fra uge 7 og hver måned de næste 3 måneder. Behøver ikke være en abort. Håber på det bedste for dig.

Anmeld Citér

20. januar

frkchili

Profilbillede for frkchili

En abort indebærer altid frisk blod (og sandsynligvis også smerter), så jeg tror ikke, du skal være bekymret. Det er normalt at bløde lidt i graviditeten, især i starten, hvor kroppen måske endnu ikke helt har forstået, hvad der foregår 

Anmeld Citér

20. januar

Anonym

Jeg blødte konstant, både brunt og rødt, indtil jeg var 9 uger henne. Jeg er nu 14 uger henne og baby har det godt �� 

Held og lykke onsdag ��

Anmeld Citér

30. januar

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar. 

Det gik i sig selv igen. Da jeg var til scanning onsdags, troede jeg at jeg var i uge 6+3 men hubn satte mig en uge tilbage. På daværende tidspunkt var jeg ikkw nervøs, men få dage senere begyndte det brune udflåd at komme igen og jeg begyndte at tænke, hvorfor er jeg mon også sat tilbage. Jeg har brunt udflåd igen og mureen i underlivet er kommet tilbage. Øv hvor er det bare træls. Hun fortalte at jeg bare skulle til scanning igen i uge 12. Skal jeg så være nervøs indtil da? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.