Anbefaling af cremer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. januar 2018

Babilooo

jeg har i en lang årrække benyttet clinique. Lige nu vil jeg gerne skære ned på mit budget i forhold til cremer/ hudpleje. Hvis jeg køber grundcreme, dagcreme, natcreme og øjencreme er jeg på den forkerte side af 2000. 

Jeg er overbevist om at der må være gode cremer der er billigere og som er velegnet til tør hud. Og som er fri for dårlige stoffer og parfume. 

Hvad kan I anbefale

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2018

Mysonsmama

Matas naturserie! Den er rigtig fin. Super god pris!

Og vigtigst, ikke alle de kemikalier ..

Ellers prøv kokos olie til ansigtet om natten. Du kan os bruge det til kroppen.

Anmeld Citér

20. januar 2018

Abracadabra

Pudderdåserne! Og du har slet ikke brug for øjencreme... 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Lenchick

Jeg er rigtig glad for Purely Professionel produkter til både hår og ansigt. Produkterne er udviklet og produceret i Danmark, har få ingredienser og er parfumefrie. Jeg bruger kun renseskum til ansigtet og nat- og dagcreme. Intet andet. 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Mandelolie 

Anmeld Citér

20. januar 2018

HvidSne

Enig med Abracadabra, Pudderdåsernes produkter har reddet min hud, som tidligere var helt til hundene.

Anmeld Citér

20. januar 2018

Miti's mama

Smølfine123 skriver:

jeg har i en lang årrække benyttet clinique. Lige nu vil jeg gerne skære ned på mit budget i forhold til cremer/ hudpleje. Hvis jeg køber grundcreme, dagcreme, natcreme og øjencreme er jeg på den forkerte side af 2000. 

Jeg er overbevist om at der må være gode cremer der er billigere og som er velegnet til tør hud. Og som er fri for dårlige stoffer og parfume. 

Hvad kan I anbefale

Moana Olie! Kan bruges til hud, ansigt og makeup fjerner. Svanemærket og super lækkert. Moanaolie.dk

Anmeld Citér

20. januar 2018

Babilooo

Tak for input  jeg kigger på dem 

hvis der er flere der kender gode billige cremer så skriv endelig..

Anmeld Citér

20. januar 2018

Blop2

Jeg bruger nivea, den fåes i forskellige slags alt efter hudtype, og så syntes jeg det er til en fair pris og stadig et rigtig godt produkt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.