39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. januar 2018

Bb2015

I dag går jeg endelig ind i uge 40 og er virkelig virkelig klar til at få lillesøster i armene. Jeg er klar til at sige farvel til konstante smerter i alverdens afskygninger og til at møde den lille pige som har svømmet rundt i maven i knap 9 måneder. 

Jeg er SÅ klar til at vinke farvel til den her graviditet og håber virkelig ikke jeg når terminen! (Vær sød at komme så hurtigt som muligt!) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2018

Miss A

Michfich skriver:

I dag går jeg endelig ind i uge 40 og er virkelig virkelig klar til at få lillesøster i armene. Jeg er klar til at sige farvel til konstante smerter i alverdens afskygninger og til at møde den lille pige som har svømmet rundt i maven i knap 9 måneder. 

Jeg er SÅ klar til at vinke farvel til den her graviditet og håber virkelig ikke jeg når terminen! (Vær sød at komme så hurtigt som muligt!) 

Så fin mave! Held og lykke med fødslen, som jo i det store billede er lige om hjørnet 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Michfich skriver:

Så fin gravide mave. 

Ja man kan sige du er ved at være rundt om hjørnet med fødslen. Held og lykke når den tid kommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.