Tidlig vandafgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. januar 2018

Linek77

Hej��

Jeg er nu 28+4, men da jeg var 24+3 mistede jeg alt fostervand. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at høre fra andre, som har stået i samme situation. 

Jeg tænker på om der er opstået komplikationer eller problemer med lungerne, nu hvor barnet ikke har haft de samme betingelser pga manglende fostervand. 

Mvh Lin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Linek77 skriver:

Hej��

Jeg er nu 28+4, men da jeg var 24+3 mistede jeg alt fostervand. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at høre fra andre, som har stået i samme situation. 

Jeg tænker på om der er opstået komplikationer eller problemer med lungerne, nu hvor barnet ikke har haft de samme betingelser pga manglende fostervand. 

Mvh Lin

Hejsa..

Er du sengeliggende?

Begge mine graviditeter har været med vandafgang.. Min store dreng fødte jeg i uge 29+4 og han har som sådan ingen men, andet end han er lidt sensitiv, men yderst velfungerende og kan mærke, når han skal trække sig...

Den lille blev født i uge 25+0 og har egentlig ikke nogen diagnose, men han går på specialskole, da han ikke rumme mange børn og at være afsted mange timer.. han er 7, snart 8 og er 2 år bagud i udvikling... og snakker flydende engelsk og leger kun på engelsk... spiller han PlayStation så kommentere han også alt på engelsk... derudover snakker han ikke med mange mennesker, andet end at han snakker os ørene 'af herhjemme....

Men hver taknemmelig over, at det er lykkes dig, at holde på baby så længe...

Anmeld Citér

20. januar 2018

Linek77

Det var dejligt at høre med dine drenge��. Jeg er sengeliggende det meste af dagen. 

Hvor længe gik du med for tidlig vandafgang? Vi er også glade for hver dag der går��. Mit store ønske er at gå til uge 34.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.