Opdatering på dreng som ikke ville sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2018

Anonym trådstarter

ENDELIG(!) har vi fundet årsagen til at vores søb har været så "besværlig" som han har været.

Til trods for at han hele hans 13 måneder gamle liv har været i knontakt med mindst én læge om måneden - oftest mere - har de aldrig kunne forklare hvorfor han sov så dårligt som han gjorde, til trods for faste rutiner og alt det der men nu - for nogle dage siden - kom vores engel i forklædning som en vagtlæge. Hun kigge på ham i 5 minutter og konstaterede at han har astma.

13 måneder med flere læger end jeg overhovedet kan tælle til som har lyytet til hans bryst og ikke én af dem har opdaget det. Han har sovet som en drøm, lige siden han fik sin inhalator (med maske). Han vågnede én gang i nat - ja, én gang hele natten, ikke én gang i timen, som ellers var en god nat før.

Det var alt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2018

Camellia

Profilbillede for Camellia

Hvor er det dog dejligt, at i har fundet en årsag og at han reagere godt på behandlingen! :-) 

Anmeld Citér

19. januar 2018

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Hvad havde han ellers af tegn på astma ?

- spørger fordi min dreng er i øget chance for at få astma /allergi  (børneeksem og astmatisk bronkitis)

han vågner nemlig også hele tiden om natten, i nat dog kun 12 gange  i går 30 

vi søger også en årsag indtil videre skal han i narkose D 29 og have renset øre, måske dræn hvis der er væske.

Anmeld Citér

19. januar 2018

HvidSne

Sikke dog en skøn opdatering! 

Held og lykke med det hele herfra. Jeg har fulgt med i din historie i lang tid, men sjældent kommenteret. Jeg hepper på dig!

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvad havde han ellers af tegn på astma ?

- spørger fordi min dreng er i øget chance for at få astma /allergi  (børneeksem og astmatisk bronkitis)

han vågner nemlig også hele tiden om natten, i nat dog kun 12 gange  i går 30 

vi søger også en årsag indtil videre skal han i narkose D 29 og have renset øre, måske dræn hvis der er væske.

Han havde hvæsende/pibende åndedræt, hostede meget - rigtig meget - om natten og så trak han vejret med sine "hjælpemuskler".

Jeg håber at i finder en løsning til jeres søn også

Anmeld Citér

19. januar 2018

Soonmom

Profilbillede for Soonmom
Anonym skriver:

Han havde hvæsende/pibende åndedræt, hostede meget - rigtig meget - om natten og så trak han vejret med sine "hjælpemuskler".

Jeg håber at i finder en løsning til jeres søn også

Ja, det lyder som da min dreng havde astma bronkitis, men der hjalp masken ikke, for han fik så meget uro i kroppen at det bare gjorde at hans opvågninger varrede meget længere

Anmeld Citér

19. januar 2018

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+
Anonym skriver:

ENDELIG(!) har vi fundet årsagen til at vores søb har været så "besværlig" som han har været.

Til trods for at han hele hans 13 måneder gamle liv har været i knontakt med mindst én læge om måneden - oftest mere - har de aldrig kunne forklare hvorfor han sov så dårligt som han gjorde, til trods for faste rutiner og alt det der men nu - for nogle dage siden - kom vores engel i forklædning som en vagtlæge. Hun kigge på ham i 5 minutter og konstaterede at han har astma.

13 måneder med flere læger end jeg overhovedet kan tælle til som har lyytet til hans bryst og ikke én af dem har opdaget det. Han har sovet som en drøm, lige siden han fik sin inhalator (med maske). Han vågnede én gang i nat - ja, én gang hele natten, ikke én gang i timen, som ellers var en god nat før.

Det var alt.

Puha kan godt huske det fra vores datter, hun skulle nå at ha 6 lungebetændelser indenfor et halvt år før de ville give hende maske, der var hun 12 mdr og siden hun fik astma medicin har der ikke været noget. Fantastisk for jer alle sammen 

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det var alt.

Jeg har ikke læst dine tidligere tråde herinde, så kender ikke jeres historie .

min dreng var også syg med astma som lille, trods utallige besøg hos læge opdagede ingen det.

først da vi gik til ørelægen , som sendte os til egen læge ( igen igen ) med beskeden om, at knægten havde astma skete der noget.

vi lånte en porta neb maskine på sygehuset, og vupti fik vi en dreng som sov. 

Pøj pøj håber det fortsætter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.