Hej
.
Min mand og jeg har forsøgt med donorsæd, dog uden held. Min mand var rigtig positiv omkring det fordi hans største ønske jo er at blive far, så vi oplevede ingen problemer på den kant. Men tror nogle mænd har brug for lidt betænkningstid, og det er da osse helt ok synes jeg.
Jeg er nu gravid med tvillinger vha. donoræg, så jeg kan helt sikkert nikke genkendende til tankerne "vil jeg nu føle det er mine børn?", "hvad skal vi sige til børnene når den tid kommer?". Men vi er kommet frem til at børnene 100% er mine da det er mig der bærer dem og mit blod de deler. Det andet er bare biologi i vores øjne.
Men har da oplevet negativ respons omkring det, bla. fra min svigermor som bestemt ikke mener børnene bliver mine (det sagde hun direkte da vi fortalte det). Aldrig har noget såret mig så meget og gjort min mand så vred! Har desværre mistet meget for hende pga. det. Man bliver bare så ekstremt følsom når man er i fertilitetsbehandling! Det er jeg sikker på de fleste herinde kan nikke genkendende til.
Håber du kan bruge det her til noget. Ved der er mange tanker forbundet med donorsæd/donoræg.
Hilsen Mia.
Anmeld