Hejsa!
Jeg har været på mini piller i cirka 4 måneder nu og det kører perfekt. Jeg får regelmæssig mens og min cyklus er bare helt som den skal være, meeen jeg har fået akne!
For 5 år siden var jeg på sådan en kur mod akne hvor man skal være dobbeltbeskyttet mod graviditet dvs. Både kondom og p piller og skulle hver måned have taget blodprøve for at tjekke for graviditet samt at alle andre tal var ok.
Efterfølgende har jeg kun haft sådan lettere uren hud og i min graviditet var den perfekt.
Nu her efter graviditeten har jeg bare haft lettere uren hud igen men efter jeg er startet på mini pillerne er det blevet værre og de sidste uger er det hvad jeg vil kalde akne. Begge kinder er fyldt med små og store bumser.
Jeg er nu stoppet med mini piller for at udelukke dem og tog den sidste for 3 dage siden. Jeg har som sådan ikke fået flere bumser siden da. Kan det være mini pillerne? Og er hormornerne så hurtigt ude af kroppen? Andre der har oplevet det? Håber det er dem for så smutter vi bare over på kondom igen, gider ikke sådan en kur en gang til
Anmeld
Citér