Hvilken brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2018

Mamalou

Hej med jer

Jeg har efterhånden ammet min datter i 5 måneder, hvor jeg max har været fra hende i 1-1,5 times tid af gangen. Jeg trænger snart til at komme lidt ud, primært med min søn så vi kan få lidt mere alene tid, men også voksentid hvor far tager tjansen. Jeg ammede kun min søn i tre måneder, så nåede aldrig at gå erfaring med brystpumper. 

Hvilken kan I anbefale? 

Lige et tillægsspørgsmål. Da jeres startede på grød, “malkede” I så modermælk ud til at blande op med eller brugte I erstatning? 

På forhånd tak

Vh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2018

Anonym

Mamalou skriver:

Hej med jer

Jeg har efterhånden ammet min datter i 5 måneder, hvor jeg max har været fra hende i 1-1,5 times tid af gangen. Jeg trænger snart til at komme lidt ud, primært med min søn så vi kan få lidt mere alene tid, men også voksentid hvor far tager tjansen. Jeg ammede kun min søn i tre måneder, så nåede aldrig at gå erfaring med brystpumper. 

Hvilken kan I anbefale? 

Lige et tillægsspørgsmål. Da jeres startede på grød, “malkede” I så modermælk ud til at blande op med eller brugte I erstatning? 

På forhånd tak

Vh. Louise 

Du kan læse denne:  http://www.pricerunner.dk/bedst-i-test/brystpumpe

Jeg vil råde dig til at købe en elektrisk, med mindre det kun er lidt du skal malke. Du kan risikere at blive ret træt eller få seneskedehindebetændelse i hånden hvis du skal malke meget. 

Det er sundt at blande din egen mælk op med grød end at bruge erstatning, efter min mening. Det er det jeg gør.

Anmeld Citér

18. januar 2018

Mamalou

Anonym skriver:

Du kan læse denne:  http://www.pricerunner.dk/bedst-i-test/brystpumpe

Jeg vil råde dig til at købe en elektrisk, med mindre det kun er lidt du skal malke. Du kan risikere at blive ret træt eller få seneskedehindebetændelse i hånden hvis du skal malke meget. 

Det er sundt at blande din egen mælk op med grød end at bruge erstatning, efter min mening. Det er det jeg gør.

Tak for svar!  

Jeg læste artiklen inden jeg lavede opslaget. Jeg ville gerne have personlig erfaring med en konkret pumpe inden jeg kastede mig ud i at købe en. Jeg havde ikke tænkt det kunne give problemer på den måde med en “manuel” pumpe, så det skal da helt sikkert være en elektrisk. Overvejer at købe deres testvinder, selvom den er lidt pebret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.