Ja, som overskriften lidt siger, man er vel ikke deprimeret hvis man er i tvivl om det eller hvordan?
Jeg ved ikke, jeg synes godt nok bare at alt har været en kamp siden min dreng kom til for et halvt år siden. Jeg bliver indimellem ramt af sådan en fortabthed hvor jeg bare intet overskud har, ikke engang til at bære tallerknerne ud i køkkenet så de står på bordet en hel dag. Andre dage kan jeg godt have masser af overskud og rengøre hele huset og vaske alt tøjet osv osv.
Er det bare normalt at have det sådan? Jeg synes bare ikke det var sådan med min ældste, jeg føler jeg og min baby er blevet snydt for en ordenlig barsel.
Jeg kæmper så også rigtig meget med brystbetændelse som har bidt sig fast, jeg er i behandling for 5. gang nu og jeg får nogle tanker om at hvis jeg gør nogle bestemte ting, så bliver jeg smittet igen. Jeg har ikke normalt sådan nogle tanker. Jeg føler mig bare ikke rigtig som mig selv længere.
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med opslaget, måske at høre om andre har det som mig eller om der er gået noget galt, altså i den forstand at jeg har brug for hjælp?
Anmeld
Citér