Udetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2018

Machmüllerbebs

når min dreng (nu 14 mdr) ikke skal i flyverdragten mere fordi det bliver varmer. Hvad skal han så i, når han skal ud og lege. Termosæt el dragt. Fleec, softcell dragt. Elller noget helt andet.  Er meget i tvivl håber nogle kan hjælpe. Han er lige ved at begynde at gå. 

Og evt. Hvilke mærker i kan anbefalede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2018

Bissen

Machmüllerbebs skriver:

når min dreng (nu 14 mdr) ikke skal i flyverdragten mere fordi det bliver varmer. Hvad skal han så i, når han skal ud og lege. Termosæt el dragt. Fleec, softcell dragt. Elller noget helt andet.  Er meget i tvivl håber nogle kan hjælpe. Han er lige ved at begynde at gå. 

Og evt. Hvilke mærker i kan anbefalede 

Vi har altid været glade for foret regntøj, når de er små og kun lige begyndt at gå, fordi de stadig er meget på jorden. Når de bliver ældre synes jeg softshell-dragt er lækker 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Soonmom

Vi kombinere termosæt og regntøj

de dage det er koldt men for varmt til flyverdragt. Få han termobukser, regnbukser og termojakke på (eller regnjakke hvis det er regnvejr)

ellers bruger vi meget regnbukser og termojakke, især når de er små og kravler rundt i det våde græs

Anmeld Citér

16. januar 2018

Skouboe

Da vores var små, var det ofte en blanding af thermotøj og regntøj, så de havde begge dele med, og så fandt pædagogerne ud af det.

I dag har jeg opdaget Krymmels fleece tøj, så jeg ville nok bare have købt sådan et sæt, og så noget regntøj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.