Som jeg læser det i linket er det jo ikke kun svigerdatteren, men også sønnen.
Dernæst mangler der lidt detaljer. Har denne farmor fx plads til at de bor hos hende istedet? Har hun overskuddet til det? (Tænker den depression der har været). Hvis nu svigerdatterens forældre har mere plads, er det så ikke logisk at de bor der? Inviterer denne farmor dem selv, eller ignorerer hun det faktum at de er der og venter på de tager kontakten? Måske føler hendes søn og svigerdatter at hun ikke har den store interesse.
Jeg er alt for at farmor/farfar og mormor/morfar er lige i børnebørns liv, men som kvinde har vi det oftest bare bedre med vores egen mor end vi har med svigermor.
Herhjemme overnatter vi da heller aldrig hos min mands forældre, simpelthen fordi det ville kræve vi sov i stuen. Vores datter sover der til tider og når jeg føler mig klar til det kommer vores søn da også til det (han er kun 4 mdr. så det er jeg bestemt ikke klar til endnu). Hos mine forældre har vi vores eget værelse, så der er det nemmere at overnatte. Til gengæld har min mor ikke altid så stort overskud til at have børnebørne på overnatning uden vi er der.
Anmeld
Citér