Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.911 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg var til til NF-scanning i går, og er selvfølgelig nysgerrig på kønnet, selvom det jo stadig er lidt tidligt. Er 13 uger henne i dag, og var jo så 12+6 i går, hvor jeg var til scanning. Er der mon nogen med trænede øjne, som har et bud på, om det er en dreng eller pige, der ligger derinde? Aner ikke selv, hvad jeg skal kigge efter, men lad mig gerne høre, hvordan I kan se noget, hvis I kan 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

VAA

13. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg var til til NF-scanning i går, og er selvfølgelig nysgerrig på kønnet, selvom det jo stadig er lidt tidligt. Er 13 uger henne i dag, og var jo så 12+6 i går, hvor jeg var til scanning. Er der mon nogen med trænede øjne, som har et bud på, om det er en dreng eller pige, der ligger derinde? Aner ikke selv, hvad jeg skal kigge efter, men lad mig gerne høre, hvordan I kan se noget, hvis I kan 

På det tredje billede vil jeg sige pige. På det sidste dreng

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

VAA skriver:

Pige 

Er det bare et gæt, eller er der noget specielt du bygger dit bud på? 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

På det tredje billede vil jeg sige pige. På det sidste dreng

Spændende! Hvad er det du kigger efter, som er forskelligt på de to billeder? 

Anmeld Citér

13. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Spændende! Hvad er det du kigger efter, som er forskelligt på de to billeder? 

På tredje billede kigger jeg på den der hvide streg nede ved rumpen. Den synes jeg går meget parallelt med rygraden som indikerer pige. 

På det sidste der ligger jeg på den hvide nub/knold ved rumpen som jeg synes peger opad som indikerer dreng

Anmeld Citér

13. januar 2018

VAA

Er det bare et gæt, eller er der noget specielt du bygger dit bud på? 

Altså jeg er jo ikke ekspert, men jeg synes, at man på det sidste billede kan skimte, at der er en lige streg ud fra underlivet. Dengang jeg var til kønsscanning med min pige (har to drenge og en pige), der pegede hun på noget som ligner meget den streg som din baby har på scanningsbilledet. Og det var altså den der indikerede, at hun var en lille pige  Det er det mit gæt kommer af. Men igen; det er kun et gæt  

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

På tredje billede kigger jeg på den der hvide streg nede ved rumpen. Den synes jeg går meget parallelt med rygraden som indikerer pige. 

På det sidste der ligger jeg på den hvide nub/knold ved rumpen som jeg synes peger opad som indikerer dreng

Det bliver i hvert fald spændende at finde ud af  Tak for din forklaring!

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym trådstarter

VAA skriver:

Altså jeg er jo ikke ekspert, men jeg synes, at man på det sidste billede kan skimte, at der er en lige streg ud fra underlivet. Dengang jeg var til kønsscanning med min pige (har to drenge og en pige), der pegede hun på noget som ligner meget den streg som din baby har på scanningsbilledet. Og det var altså den der indikerede, at hun var en lille pige  Det er det mit gæt kommer af. Men igen; det er kun et gæt  

Selvfølgelig, det er jo stadig for tidligt at sige ret meget om. Men spændende at høre folks bud! 

Anmeld Citér

13. januar 2018

EKAB

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.