God ammebh?! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
9 svar
2 synes godt om
11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hjælp!

Jeg mangler en god ammebh uden bøjle. Jeg bruger 75F/G, og Carriwells ammebh’er sidder elendigt på mig - skålstørrelsen er for lille.

Hvor finder jeg en god ammebh uden bøjle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

Mysonsmama

H&m!!

De er uden bøjle og er deres blødeste, 2 stk for 199 mener jeg. De er de bedste!!! De ligner lidt sports bh'r de bedre end dem med skål til hvert bryst, hvis du forstår.. for når man har amme indlæg og ligger ned så rykker skålen sig og det noget rod.. så blir bhen våd..

Har ikke haft det problem med dem fra h&m 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Hjælp!

Jeg mangler en god ammebh uden bøjle. Jeg bruger 75F/G, og Carriwells ammebh’er sidder elendigt på mig - skålstørrelsen er for lille.

Hvor finder jeg en god ammebh uden bøjle?

Jeg vil også anbefale h&m's de er virkelig gode og de eneste jeg brugte i de 8 måneder jeg ammede 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg vil afklage mig enig med de 2 ovenstående. HM bh’er er så fantastiske når du er gravid og når du ammer. Jeg købte mine amme bh’er i HM og nøj hvor har jeg været mega glad for dem under graviditet og amning. 

Jeg har stadig mine. Og brugt dem godt 1 år efter afslut på amning også. Da de er dejlig behagelig at have på for de ømme bryster/brystvoter efter endt amning

jeg skal i den grad købe flere. (Er gravid igen med nr 2 barn)

Anmeld Citér

11. januar 2018

Lisette W

Mysonsmama skriver:

H&m!!

De er uden bøjle og er deres blødeste, 2 stk for 199 mener jeg. De er de bedste!!! De ligner lidt sports bh'r de bedre end dem med skål til hvert bryst, hvis du forstår.. for når man har amme indlæg og ligger ned så rykker skålen sig og det noget rod.. så blir bhen våd..

Har ikke haft det problem med dem fra h&m 

Vil du ikke sende et link til dem du anbefaler? Der er fler to pak på deres hjemmeside?

Anmeld Citér

11. januar 2018

HBV

Ja link mange tak 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mysonsmama

Lisette W skriver:

Vil du ikke sende et link til dem du anbefaler? Der er fler to pak på deres hjemmeside?

Jo da. Jeg åbnede app'n så kan ikke sende link, men har taget to billeder. Håber det hjælper. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Mysonsmama skriver:

Jo da. Jeg åbnede app'n så kan ikke sende link, men har taget to billeder. Håber det hjælper. 

Passer H&M’s også til en stor skål? Normalt kan jeg slet ikke få klemt brysterne ned i en bh fra H&M...

TS

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mysonsmama

Anonym skriver:

Passer H&M’s også til en stor skål? Normalt kan jeg slet ikke få klemt brysterne ned i en bh fra H&M...

TS

Det kan jeg heller ikke selv. Bruger 80/85E og jeg købte XL. passer fint. Så det tænker jeg godt du kan. Det stræk stof os

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Mysonsmama skriver:

Det kan jeg heller ikke selv. Bruger 80/85E og jeg købte XL. passer fint. Så det tænker jeg godt du kan. Det stræk stof os

Tak for svar.  Så prøver jeg at købe en str L og ser, hvordan de virker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.