Er det svært at hækle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
4 svar
5 synes godt om
9. januar 2018

Keablao

Hej med jer, jeg er blevet ramt at voldsomt mange plukkeveer og skal generelt holde mig i ro indtil fødslen.

Det er ikke altid det nemmeste, så jeg tænkte; hvad hvis jeg nu finder på noget hyggeligt at lave som kræver at jeg sidder stille? 

Jeg kunne godt tænke mig at hækle et fint tæppe til baby-pigen i maven, men er det svært?

Er det noget jeg "bare kan give mig i kast med"?

Jeg er sådan riimelig kreativ, så jeg har kæmpe mod på det.
Men er der ting der er bedre at starte med at lave? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2018

ErDetSnartNU

Nej, det synes jeg ikke det er selv lærte jeg det meget hurtigt vha youtubevideoer - du googler bare de forskellige masketyper efterhånden som du støder på dem, og vupti - så er der en sød dame med garn i hånden, der viser dig hvordan

Anmeld Citér

9. januar 2018

MorTil3+

Keablao skriver:

Hej med jer, jeg er blevet ramt at voldsomt mange plukkeveer og skal generelt holde mig i ro indtil fødslen.

Det er ikke altid det nemmeste, så jeg tænkte; hvad hvis jeg nu finder på noget hyggeligt at lave som kræver at jeg sidder stille? 

Jeg kunne godt tænke mig at hækle et fint tæppe til baby-pigen i maven, men er det svært?

Er det noget jeg "bare kan give mig i kast med"?

Jeg er sådan riimelig kreativ, så jeg har kæmpe mod på det.
Men er der ting der er bedre at starte med at lave? 

Jeg synes det er svært. Gik selv i krig med at strikke da jeg var sengeliggende og prøvede også at hækle men kunne simpelthen ikke finde fidusen. Så jeg strikkede videre og lavede også mange armbånd og halskæder af de der små elastikker, looms tror jeg de hedder. Både vores søn på dengang 8 og vores datter på 3 var helt vilde og lavede mange bestillinger hos mig.

Anmeld Citér

9. januar 2018

M&Ms

Det er meget lettere at hækle end at strikke - i hvert fald for mig. Jeg startede med at se Bella Cocos videoer på Youtube og ret hurtigt havde jeg lært det.

Anmeld Citér

9. januar 2018

Keablao

Hej allesammen, tak for svar.

Jeg giver mig i kast med projektet i den kommende uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.