Sent positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej ��

Vill bare høre hvornår i har testet positiv efte udeblevet mens....

Er gået 6 dage over tid nu og det er ALDRIG sket før... men bli' ved at test negativ..Vi har prøvet i 10 måneder nu så håbe den er hjemme ��

Skulle være 4+6 hvis jeg er gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej ��

Vill bare høre hvornår i har testet positiv efte udeblevet mens....

Er gået 6 dage over tid nu og det er ALDRIG sket før... men bli' ved at test negativ..Vi har prøvet i 10 måneder nu så håbe den er hjemme ��

Skulle være 4+6 hvis jeg er gravid

Jeg var 5+3 før jeg fik en svag positiv. 

5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Med den første fik jeg først positiv ved lægen da jeg var 5+5 :) avde selv testet da jeg var 4 uger tror jeg det var men bragende negativt på selv den mest følsomme test :)

Denne gang tog jeg først da jeg var 8+1 da vi ikke havde regnet med at kunne blive gravide... havde ikke vildt med kvalme som med den første så troede bare jeg var træt og hysterisk pga nyt arbejde der var lidt kaotiskt ;)

så prøv at vente en uge mere og test igen ;) det er sindssygt svært når man gerne vil have det til at lykkes :D

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Jamen så er der håb endnu �� opdagde ved lægen da jeg skulle ha min datter ved et tilfælde og den gang havde jeg ingen symptomer overhovedet..

Nu her har jeg stik i underlivet og en gang i mellem i brysterne...Kan få en smule kvalme men jeg har simpel then de vildeste humørsvingninger ����

Men jeg håber....og tusind tak for svar..Det hjalp lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.