baby tegnesprog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Kristina V

hmmm... Kald mig gal, men tror min datter prøver at fortælle noget... Når vi sidder ved aften bordet og spiser, knytter hun hænderne sammen tager dem op til munden og slår dem frem og tilbage på bunden hvor hun efter tager dem op over hovedet (stadig knyttet sammen) alt sammen mens hun brummer..

Nogle af jer som er eksperter i det her??? Eller gør jeres børn det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Nadi

Desværre, men jeg er ved at dø af grin over det billede jeg har i hovedet :D

Håber du finder ud af hvad hun prøver at fortælle dig!

-Nadia

Anmeld

10. april 2008

Tynen

Stella gør det samme og har gjort det i laaang tid.

Stella gjorde det tilfældigvis sidst min SP var her og hun sagde at det var fordi de prøver at lave lyde (Du ved sådan nogle indianer-agtige-lyde :) )
- også selvom de nødvendigvis ikke siger nogen lyd samtidig med.

Jeg har tit selv sat en finger for munden af hende når hun har sagt noget - Altså sådan frem og tilbage så det laver en sjov tone og pludselig begyndte hun selv at gøre det med hånden.. Bare meget langsommere :)

Tja, ved ikke om det er derfor, men ihvert fald er det også spottet herhjemme :)

Trine

Anmeld

10. april 2008

ivfmarie

tror du ikke bare det er fordi hun kan?
Malte laver de sjoveste ting - men jeg tolker det bare som godt humør!? :D
Men selvfølgelig er mange af deres fakter jo relateret til ting de gør eller ting der sker omkring dem, så på den måde kan man jo lære lidt om hvad de tænker - kan du følge mig?

Marie - der opgiver at forklare hvad jeg mener (?)

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

kan det være tørst?

hvis tif vil have noget, kigger hun intens på mig, og slår begge hænder hårdt, fladt ned i bordet, mens hun siger hmmmfffff...og får hun ikke det hun mener jeg skal gætte mig frem til, så jeg lige tegnene igen...som regel er det hvis jeg sidder med noget lækkert, hun vil smage...eller også fordi hun trænger til en kop vand...

det kan også betyde, tag mig så op...altså med din datter...jeg er slet ikke i tvivl om hvad tif´s "tegn" for tag mig op er...lol

Anmeld

10. april 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

kan det være tørst?

hvis tif vil have noget, kigger hun intens på mig, og slår begge hænder hårdt, fladt ned i bordet, mens hun siger hmmmfffff...og får hun ikke det hun mener jeg skal gætte mig frem til, så jeg lige tegnene igen...som regel er det hvis jeg sidder med noget lækkert, hun vil smage...eller også fordi hun trænger til en kop vand...

det kan også betyde, tag mig så op...altså med din datter...jeg er slet ikke i tvivl om hvad tif´s "tegn" for tag mig op er...lol

Sjovt nok.. præcis sådan gør Malte også opmærksom på vand (eller: gi mig noget andet end det jeg får nu). Og det er helt fredeligt - ikke sådan noget hysterisk noget, det har jeg egentlig ikke rigtig tænk over før, men han ber jo faktisk pænt om noget (L) søde dreng

Marie - lettere dopet, derfor vrøvleri

Anmeld

11. april 2008

Sille

Her bliver der smasket til den store guldmedalje hvis hun vil smage noget vi spiser.. og hvis hun er tørstig eller sulten kører den i højeste gear : mammammammammam....
Desuden har hun fanget at når man trykker mor på næsen siger hun: DYYYT!
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.