Krymmel baby/børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
10 svar
6 synes godt om
7. januar 2018

hautecouture

Sidder og leder efter lidt kluns til tøserne (6 år og 1 år) og er havnet inde på Krymmels hjemmeside. Har luret derinde mange gange, men aldrig købt derfra, så er der nogle der ved om tøjet er normalt, stort eller småt i størrelserne? Har nemlig to tøser der begge lige pt er mellem to str - den lille ligger mellem 74/80 (overvejende 74) og den store mellem 122/128 (overvejende 128)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes Hummel er småt i str! Vh Stine 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Mysonsmama

hautecouture skriver:

Sidder og leder efter lidt kluns til tøserne (6 år og 1 år) og er havnet inde på Krymmels hjemmeside. Har luret derinde mange gange, men aldrig købt derfra, så er der nogle der ved om tøjet er normalt, stort eller småt i størrelserne? Har nemlig to tøser der begge lige pt er mellem to str - den lille ligger mellem 74/80 (overvejende 74) og den store mellem 122/128 (overvejende 128)

Krymmel?

Anmeld Citér

7. januar 2018

Lenchick

hautecouture skriver:

Jeg køber meget hos Krymmel, især kjoler til den store. De er så lækre og holder virkeligt godt. 

De kommer i dobbeltstr og min pige på 6,5, som normalt bruger 128, bruger str 128/134 fra Krymmel. Jeg har lige fået en stor sending og tøjet passer, men kan bruges i et stykke tid (en smule mere til reel str 134). Du skal ikke købe mindre i hvert fald i kjoler og langærmede bluser. 

Jeg har ikke styr på mindre størrelser pigetøj, men min dreng på 3,5, som bruger 104/110, passer samme størrelse fra Krymmel. 

Undertøjet er jeg ikke så begejstret for, men leggings og strømpebukser er lækre. 

Deres fleecetrøjer er også super og fnulrer slet ikke. 

Vi giver tøjet videre til en yngre kusine og det klarer snildt et barn mere. Jeg tørretumbler dog aldrig

Anmeld Citér

7. januar 2018

Malene76

Vi køber meget fra krymmel til vores døn på 6. Elsker deres bukser til ham. Jeg synes det svarer meget fint i størrelsen.

ps. De har god kundeservice  

mvh. Malene 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Lenchick

Mysonsmama skriver:

Krymmel?

Yes... lækkert tøj til gode priser

Anmeld Citér

7. januar 2018

Lenchick

Malene76 skriver:

Vi køber meget fra krymmel til vores døn på 6. Elsker deres bukser til ham. Jeg synes det svarer meget fint i størrelsen.

mvh. Malene 

Enig mht den gode kundeservice 

Anmeld Citér

7. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
StineW79 skriver:

Jeg syntes Hummel er småt i str! Vh Stine 

Hov undskyld jeg læste det som Hummel! Vh Stine 

Anmeld Citér

7. januar 2018

hautecouture

Lenchick skriver:

Jeg køber meget hos Krymmel, især kjoler til den store. De er så lækre og holder virkeligt godt. 

De kommer i dobbeltstr og min pige på 6,5, som normalt bruger 128, bruger str 128/134 fra Krymmel. Jeg har lige fået en stor sending og tøjet passer, men kan bruges i et stykke tid (en smule mere til reel str 134). Du skal ikke købe mindre i hvert fald i kjoler og langærmede bluser. 

Jeg har ikke styr på mindre størrelser pigetøj, men min dreng på 3,5, som bruger 104/110, passer samme størrelse fra Krymmel. 

Undertøjet er jeg ikke så begejstret for, men leggings og strømpebukser er lækre. 

Deres fleecetrøjer er også super og fnulrer slet ikke. 

Vi giver tøjet videre til en yngre kusine og det klarer snildt et barn mere. Jeg tørretumbler dog aldrig

Fedt, tak for svar  Godt at høre lidt erfaringer og kan høre, at jeg roligt kan købe fleecetrøje til den store derinde fra 

Anmeld Citér

7. januar 2018

hautecouture

Malene76 skriver:

mvh. Malene 

Super  Tak for svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.