Baby- og børnebøjler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2018

Anonym trådstarter

Vi har været så heldige at få en masse tøj af vores kammerater som har to børn. Vi har kun en kommode og der kan alt tøjet ikke være i, så vi har snakket om at hænge tøjet op.

Vi leder derfor efter baby- og børnebøjler til en masse tøj og jeg har haft virkelig svært ved at finde nogen. Måske 100+ bøjler.

Jeg har fundet nogen i ikea, men synes ikke at det er de rette.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Vi har været så heldige at få en masse tøj af vores kammerater som har to børn. Vi har kun en kommode og der kan alt tøjet ikke være i, så vi har snakket om at hænge tøjet op.

Vi leder derfor efter baby- og børnebøjler til en masse tøj og jeg har haft virkelig svært ved at finde nogen. Måske 100+ bøjler.

Jysk sælger også. 

Nogle h&m butikker udleverer dem gratis 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jysk sælger også. 

Nogle h&m butikker udleverer dem gratis 

Så kigger vi i H&M butikker. Tak

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Så kigger vi i H&M butikker. Tak

Selv tak. Det er dog ikke alle der gør det  

Anmeld Citér

6. januar 2018

MorTil3+

Jeg plejer at købe børnebøjler i Bilka. Ellers måske genbrugsforretninger har også tit bøjler.

Anmeld Citér

6. januar 2018

Mysonsmama

Ja h&m har, hvis den ene butik ikke vil udlevere så går du bare i en anden og spørger. nogen butikker er mere "nærige" end andre.

Anmeld Citér

7. januar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi fik i babysam. De er godt nok tynde, men børnetøj vejer ikke så meget. Og de kan alligevel holde til en flyverdragt. 

Der var nogle forældre der spurgte om de måtte få nogle, og de måtte få alle dem de ville. Så var vi så frække også at spørge og tog så nogle stykker med hjem. 

Men om der har ændret sig/er forskelligt fra sted til sted, ved jeg ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.