Hvilken film kan du anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
10 svar
4 synes godt om
6. januar 2018

sne190810

Sagen er den, at min mand og jeg er børnefri en aften for en gangs skyld, og jeg vil virkelig gerne slappe af med en god film. 

Jeg er bare på bar bund ift hvilken en, fordi jeg simpelhen er så uvidende på dét punkt. Det eneste jeg selv normalt ser, er serier såsom CSI, Modern Family og Greys Anatomy (gerne på repeat, hehe). 

Hit me, med nogle gode forslag! 

Jeg er ikke til sci-fi, overtroiske fænomener og/eller superhelte, krigsfilm mm. 

De sidste film jeg har set, og været vild med har været film i stil med Afdeling Q serien, Kvinden i Toget og mange nordiske krimier. Jeg kan godt lide at se noget, hvor jeg skal bruge hovedet lidt. Thrillere og dramaer mm. 

Dit bedste forslag til en film, efter at have løst overstående?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva tjenester har i, så ka vi nemmer guide ifølge den tjeneste i bruger! Vh Stine 

Anmeld Citér

6. januar 2018

sne190810

StineW79 skriver:

Hva tjenester har i, så ka vi nemmer guide ifølge den tjeneste i bruger! Vh Stine 

Åh ja selvfølgelig. 

Vi har faktisk det meste, Tv-2, Viaplay, Netflix, Yousee TV og film. Og ellers har jeg intet imod at kaste nogle penge efter lejefilm over nettet heller :-) 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Sprit25

La la land! 

Anmeld Citér

6. januar 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Collateral

Anmeld Citér

6. januar 2018

Carina:-)

Frozen på YouSee har jeg kig på . Den kan gå begge veje. Men den regn er jeg med at se i aften 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Tullepoder

Safe haven på Netflix 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Gone girl, måske? Den er i stil med den du har nævnt ��

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

sne190810 skriver:

Sagen er den, at min mand og jeg er børnefri en aften for en gangs skyld, og jeg vil virkelig gerne slappe af med en god film. 

Jeg er bare på bar bund ift hvilken en, fordi jeg simpelhen er så uvidende på dét punkt. Det eneste jeg selv normalt ser, er serier såsom CSI, Modern Family og Greys Anatomy (gerne på repeat, hehe). 

Hit me, med nogle gode forslag! 

Jeg er ikke til sci-fi, overtroiske fænomener og/eller superhelte, krigsfilm mm. 

De sidste film jeg har set, og været vild med har været film i stil med Afdeling Q serien, Kvinden i Toget og mange nordiske krimier. Jeg kan godt lide at se noget, hvor jeg skal bruge hovedet lidt. Thrillere og dramaer mm. 

Dit bedste forslag til en film, efter at have løst overstående?

Beauty and the beast the movie

den er så flot lavet. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Skouboe

Unthinkable. Den satte virkeligt nogle tanker i gang... Men den er ikke rar eller hyggelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.