Barselsgave af barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej, jeg fødte for 3 mdr siden og i barselsgave fik jeg denne her af min barnepige. +lidt lækkert tøj

der står ikke helt de samme ting på min, hvad synes i om denne ide? Jeg synes personligt selv det er en meget sød ide.

på min står der sådan noget med 1-2 timers gå tur .

jeg har også en datter på 3 år så jeg synes det er rart jeg måske også kan få lidt alene tid med hende i ny og næ.

knus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

Anonym trådstarter

Eller er der andre af jer der har prøvet at få sådan en i gave, jeg tror jeg vil have meget svært ved at “bruge” den over for min barnepige, selvom jeg godt ved af hun slev har givet mig den

Anmeld Citér

6. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super god ide!!

og sød babysitter du har! Vh Stine 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Super god ide!!

og sød babysitter du har! Vh Stine 

Ja det er fantastisk hun er så sød og god ved børnene

Anmeld Citér

6. januar 2018

Morigenigen

Anonym skriver:

Hej, jeg fødte for 3 mdr siden og i barselsgave fik jeg denne her af min barnepige. +lidt lækkert tøj

der står ikke helt de samme ting på min, hvad synes i om denne ide? Jeg synes personligt selv det er en meget sød ide.

på min står der sådan noget med 1-2 timers gå tur .

jeg har også en datter på 3 år så jeg synes det er rart jeg måske også kan få lidt alene tid med hende i ny og næ.

knus 

Årh, hvor er hun sød!

Jeg ville nok vælge at betale hende alligevel, men at tage det som et udtryk for, hun rigtigt gerne vil blive ved med at hjælpe - og at hun også gerne vil hjælpe et par aftener og en nat, hvor der er brug for det. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Anonym trådstarter

Morigenigen skriver:

Årh, hvor er hun sød!

Jeg ville nok vælge at betale hende alligevel, men at tage det som et udtryk for, hun rigtigt gerne vil blive ved med at hjælpe - og at hun også gerne vil hjælpe et par aftener og en nat, hvor der er brug for det. 

Ja det er fantastisk

Har også tænkt på at betale alligevel, for jeg ser det egentlig også "bare" som en HELT fantastisk tanke fra hende.

Jeg har aldrig set de her kort før, men hvis man søger på gavekort til babysitting, kommer der en masse frem lignende mit bare med andre ideer. 

Er der andre herinde som har fået sådan et før? Og valgte i at "bruge" det? jeg ønsker nemlig absolut ikke at udnytte min barnepige.

Hun har sommetider også kunne finde på at spørge om hun må gå en tur med min store datter hvis det er ved at være noget tid siden hun har passet hende, så går de en tur på legeplads, biblioteket, stranden osv. jeg synes det er fantastisk at hun ikke kun gør det pga pengene, men af ren lyst.

Anmeld Citér

7. januar 2018

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.