(marts) Det med at kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

hc=k

Ja altså jeg nyder at Kristopher ikke kan endnu, men jeg er alligevel lidt nysgerrig om hvornår de egentlig begynder at kravle.

Hvad gjorde jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Moar'en

hc=k skriver:

Ja altså jeg nyder at Kristopher ikke kan endnu, men jeg er alligevel lidt nysgerrig om hvornår de egentlig begynder at kravle.

Hvad gjorde jeres??

Viktor kravler ingen steder endnu heller.

Anmeld

12. oktober 2009

Misjelle

Linus kravler heller ikke endnu, han triller sig rundt i stedet . Jeg tror det er meget forskelligt, men mener det omkring de her måneder vi går ind i at mange babyer begynder at mave sig frem, for senere at komme op på alle 4 og kravle.

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

Tja, tror det er så forskelligt at der ingen regler er

Tor står bare og rokker, hver gang hun forsøger at tage et skridt frem knækker hende tynde arme under vægten

Til gengæld vil hun SÅ gerne gå hele tiden, men ejer ikke skyggen af balance sans desværre

Hvert barn fokusrere på det der er bedst for lige netop det...så det kan være kravlen, tænder, klappe, trille, gå, danse, stå, snakke osv.

Anmeld

12. oktober 2009

hc=k

Kris Klapper faktisk på livet løs hehe..

Som jeg skrev øverst så kravler han ikke, men han drejer rundt, ikke noget med at trille nej dreje rundt om sig selv det der bare utrolig sjovt ud

Anmeld

12. oktober 2009

MoarLK

Det er meget forskelligt for hvornår de begynder at kravle.

KP min ældste startede med at kravle der hun var omkring de 7 mdr og kunne gå omkring de 11 mdr. 

Indtil videre følger Lotus hendes fodspor - hun kravler også over alt nu og alleredet går hun med sin gå-vogn. Så jeg tror at hun kan gå om 1-2 mdr.

Men lad os se....

Anmeld

12. oktober 2009

Moar'en

hc=k skriver:

Kris Klapper faktisk på livet løs hehe..

Som jeg skrev øverst så kravler han ikke, men han drejer rundt, ikke noget med at trille nej dreje rundt om sig selv det der bare utrolig sjovt ud

Det lyder som Viktor, det er os det han har mest gang i lige nu, klappe klappe klappe og så laver han prutte lyde med munden konstant og han ser bare så sjov ud.

Anmeld

12. oktober 2009

hc=k

Lindskjold skriver:

Det lyder som Viktor, det er os det han har mest gang i lige nu, klappe klappe klappe og så laver han prutte lyde med munden konstant og han ser bare så sjov ud.

Kristopher klapper kage  når vi synger og så vinker han. hehe

Anmeld

12. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina har heller ikke kravle. Hun har nogen enkelte gange vendt sig fra ryg til maven. Hun har her i weekenden fundet ud af, at hun kan vende sig fra mave til ryg - så det gør hun fluks 2 min efter, at jeg har lagt hende på maven

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Julie står på alle 4 og rokker kroppen frem og tilbage.. Sommetider kommer hun fremad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.