Vitaminmangel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle skønne kvinder.

jeg står i den situation at jeg simpelhen er så træt at jeg næsten ikke kan hænge sammen.

jeg Tænker lidt at det kan være noget vitaminmangel, skal man til sin læge for at få en test? Synes jeg har hørt man kan købe sådan nogle hjemme test, til vitamin mangel? Nogen som ved det?

de uger hvor jeg ikke har mine børn går jeg direkte i seng kl 15:30 og vågner omkring kl 19-20 og så går jeg ellers i seng igen kl 22..

Knus en meget træt mor..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder.

jeg står i den situation at jeg simpelhen er så træt at jeg næsten ikke kan hænge sammen.

jeg Tænker lidt at det kan være noget vitaminmangel, skal man til sin læge for at få en test? Synes jeg har hørt man kan købe sådan nogle hjemme test, til vitamin mangel? Nogen som ved det?

de uger hvor jeg ikke har mine børn går jeg direkte i seng kl 15:30 og vågner omkring kl 19-20 og så går jeg ellers i seng igen kl 22..

Knus en meget træt mor..

Ved ikke om man kan få hjemmetest. Men er selv lige blevet tjekket for alt hos lægen. Det foregik med blodprøver. Fik taget 10 forskellige og resultatet kom frem med kraftig d vitamin mangel 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Få taget en blodprøve ved lægen det fik jeg, og jeg havde vitaminmangel..

Anmeld Citér

5. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak det vil jeg gøre, det er simpelhen skrækkeligt ikke at have energi til noget, jeg kunne sove døgnet rundt.

Tak for jeres tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.