Candy melts?? Hjælp bageeksperter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. januar

Mysonsmama

Hej allesammen ..

Jeg har brug for noget hjælp! Jeg er fuldstændig amatør (som i den eneste kage jeg har bagt er købekage), men i anledningen af min søn navngivningsfest har jeg rodet mig ud i skumfiduser med candymelt og krymmel på..

Jeg har bestilt det men kan læse mig til det er lidt tykt? Er det noget jeg skal afprøve eller er det ligetil?

Som at smelte chokolade og dyppe? Eller hvordan?

Håber en venlig sjæl kan hjælpe..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. januar

Awd

Profilbillede for Awd
Mysonsmama skriver:

Hej allesammen ..

Jeg har brug for noget hjælp! Jeg er fuldstændig amatør (som i den eneste kage jeg har bagt er købekage), men i anledningen af min søn navngivningsfest har jeg rodet mig ud i skumfiduser med candymelt og krymmel på..

Jeg har bestilt det men kan læse mig til det er lidt tykt? Er det noget jeg skal afprøve eller er det ligetil?

Som at smelte chokolade og dyppe? Eller hvordan?

Håber en venlig sjæl kan hjælpe..

Hej

Candy melts er ret tykt at arbejde med, men du kan komme en lille smule palmin i, får at fortynde det lidt (men ikke for meget, så stivner det ikke).

Du smelter det enten over vandbad eller i microovnen

Hilsen Anja.

Anmeld Citér

5. januar

Vaya

Profilbillede for Vaya

Jeg har brugt det en enkelt gang i undervisning med en 6. kl. Hos de fleste gik det fint, men en enkelt gruppe fik vist hældt for meget i da de skulle smelte (man skal vist smelte lidt først, og så putte mere i bagefter). Et eller andet gik i hvert fald galt, så det blev hårdt og grynet, og det kunne ikke redes. Måske det er smart lige at prøve det af, måske min klasse var usmarte

Det er et år siden, så husker ikke helt, hvordan det gik galt, men galt gik det hehe...

Anmeld Citér

5. januar

Mysonsmama

Awd skriver:

Hej

Candy melts er ret tykt at arbejde med, men du kan komme en lille smule palmin i, får at fortynde det lidt (men ikke for meget, så stivner det ikke).

Du smelter det enten over vandbad eller i microovnen

Hilsen Anja.

Tusind Tak! Smager palmin ikk af noget?? 

Anmeld Citér

6. januar

Awd

Profilbillede for Awd
Mysonsmama skriver:

Tusind Tak! Smager palmin ikk af noget?? 

Nej, du kan ikke smage det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+